DFI.Bundkort AD77 infinity Er det noget væ~
Fra : surfing

Dato : 04-11-02 13:36

Bare lige hvis der var nogle der havde godt eller skidt at sige om
ovenstående da jeg er lige ved at købe et tror jeg:
mvh Surfing

Fra : o&u

Dato : 04-11-02 21:54

On Mon, 4 Nov 2002 13:36:01 +0100, "surfing" <surfing@cool.dk> wrote:

>Bare lige hvis der var nogle der havde godt eller skidt at sige om
>ovenstående da jeg er lige ved at købe et tror jeg:

Kunne ikke finde det på www.edbpriser.dk

Men griber så i google.com

http://www.3dvelocity.com/reviews/ad77inf/ad77inf.htm

det er åbenbart et kt400 board

og det virker som et udstyrsstykke.

Men er nforce2 chipset ikke det bedste ?

asus a7n8x eller chaintech 7njs

http://www.ocworkbench.com/index.stm

Dem finder du heller ikke på edbpriser. Så de må være ligeså lidt
aktuelle.

mvh

John

Fra : allan

Dato : 05-11-02 12:51

køre udemærkert her, dog har jeg ikke prøvet at køre med ddr-400,

lyd ,lan usb køre alle ok

firewire , raid,sata ikke prøvet men ingen grund til at
tro det ikke også skulle køre

pris 1099, rimelig

efter hvad jeg har læst mig til gælder det vist genrelt at
det ikke rigtigt kkan betale sig at køre med ram hurtigere
end ddr-333. (idag).

hvad nforce2 angår, så bliver det vel det hurtigste når det kommer, en
10-15% hurtigerer. men så skal man også til at køre med to identiske ram
blokke,parvis.
hvis man skal udnytte det.

mvh

allan