Nu må jeg altså prale !! Glostrup.. ;o)
Fra : Lindes

Dato : 04-11-02 12:37

Hej alle..

Jeg var også i Glostrup i weekenden, med mine to persere Chillis(Chillis af
Taperije, PER f) og Silver(Bartel's Love and Harmony, PER ds 22 62)..

Resultat lørdag:
Chillis fik sit cert (CACIB) og blev BIV. Så hun blev altså kaldt
BIV'er-missen resten af dagen (en joke fra Års). Hun blev 1 år sidste
torsdag, og stillede op i klasse 7 da hun blev Champion i Odder.
Silver fik sit cert (CAC). Han blev 10 mdr. i tirsdags, så han er jo en
meget ung han i åben klasse..
Jeg var mere end rigelig tilfreds med resultatet...

Resultat søndag:
Chillis fik sit cert (CACIB), blev BIV og blev NOM.. Og søreme om hun ikke
også gik hen og blev BOX (Bare for vildt!!) *GGGG*
Silver fik sit cert (CAC) og blev NOM.. og nu kommer det helt VILDE... Han
blev sgu' også BIS og ende med at blive BOB 2 (Mega Succes) !!!
Behøver jeg sige, at der var vild jubel herfra.. det var bare alt for
meget - At
have både BIS og BOX og så oven i købet en BOB 2 med hjem fra Glostrup
(Næsten alt for meget på een gang *SSS*

Jeg kan kun sige; at jeg IKKE HAR FÅET ARMENE NED ENDNU (Jubler helt vildt)
Det er sikker sådan noget man husker om 5 år... "dengang Chillis & Silver
blev BOX og BIS og BOB 2" Højst sandsynligt er det sådan noget som man
aldrig nogensinde oplever igen..
Mit eneste dilemma var, at jeg ikke lige vidste hvad jeg skulle kalde
Chillis *gg* for hun skulle jo traditionen tro kaldes BIV'er-missen resten
af dagen - men det var jo ligesom ingenting i forhold til at blive kaldt
BOX'er-missen *ss*

Med venlig hilsen
Charlotte og BIV'er-BOX'er-missen og BIS'er-BOB-BOB'er-missen *ggg*

P.S. Morten Skjershede, jeg håber du fik taget nogle gode billeder af
Chillis & Silver samt at du vil maile dem til mig ??

Fra : Camilla Baird

Dato : 04-11-02 12:58

On 04/11/2002 12:36, in article v%sx9.53$pU4.495@news.get2net.dk, "Lindes"
<charlote@get2net.dk> wrote:

> [...]
>
> P.S. Morten Skjershede, jeg håber du fik taget nogle gode billeder af
> Chillis & Silver samt at du vil maile dem til mig ??

Tillykke med alle de fine resultater - BOX'er-kat og BOB-BOB-kat giver jo
blandede associationer
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 04-11-02 13:37

Hej Charlotte.

Og tillykke med sejrene Det _er_ da vist et par super katte, du har
fået reddet dig Hvornår kommer så super-killingerne?

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Birgitte

Dato : 04-11-02 14:04

Et kæmpe tillykke med de kanonflotte resultater
Dine katte var meget smukke, så nemlig hele Best in Show
Begge mine katte var også egen avl, og man får det nemlig som du beskriver
det "utrolig stolt" bevis for at man da i det mindste gør noget rigtig
Fortsæt du det gode avlsarbejde
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Morten Skjershede

Dato : 06-11-02 09:29

Hej Charlotte
TILYKKE; TILYKKE igen igen..
Det var dælme flot gået *SSS*.. al umagen værd, at tage "herover på øen"
Ingen hemmelighed selvom jeg er til korthårskatte...
De 2...smelter ens hjerte..
Jeg skal nok maile billeder til dig så såre jeg får dem lagt ind på pc..
Ulrich er lige kommet hjem fra Jylland..det er ham der ordner det..
Som altid var det kanon hyggeligt at møde dig..og ikke mindst dine 2
vidundere.. på udstilling.
Ses vi i Odense??

Tillykke hilsen
Morten & Ulrich

Fra : Lindes

Dato : 14-11-02 10:38

Hejsa..

Camilla, Katrine, Birgitte, Morten og alle i andre, jeg vil hermed sige
tusind tak for alle jeres dejlige lykønskninger.. *s*

Og Morten; endnu engang tusind tak for billederne, de blev rigtig gode..

Med venlig hilsen
Charlotte