tast selv services
Fra : Jes Bastholm

Dato : 28-02-01 14:41

Hej NG

Jeg har ISDN abb. hos Tele2, men koblet så mine analoge telefoner virker.
Jeg har den gode gamle eichon diva som isdn modem/adapter.

Kan jeg benytte mig at selskabet tast selv services? og hvordan?

Jeg har installeret banke på funktionen - men resten er ud fra maualen
(tilpasset TeleDK) ikke sådan lige til at gennemskue med mindre man tror
at svenske eller australske koder er virksomme....

Jeg er specielt interesseret i viderstilling.

Og jo jeg har prøvet Tele2's kundeservice og de har ingen
vejledninger..... Og telefonsmølfen vidste ikke det store (mildt sagt).

Så er der nogen her der ved mere end kundeservicen??

mvh

Jes

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-02-01 15:49

> Jeg har ISDN abb. hos Tele2, men koblet så mine analoge telefoner virker.
> Jeg har den gode gamle eichon diva som isdn modem/adapter.
> Jeg er specielt interesseret i viderstilling.

Eicon Diva kan ikke selv viderestille.
Hos TDC findes et nummre hvor du via voice response kan oprette en
viderestilling. Mon ikke Tele2 har noget lignende...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855