Bundkort og CPU
Fra : Per Juul Larsen

Dato : 04-11-02 12:17

Hej ...
Mit bundkort er ECS K7S5A. Har valget mellem to CPU nemlig :
AMD K7 XP 2200 og AMD K7 XP 2200.
Der er ca. 600kr prisforskel, men hvilken CPU er at foretrække.?
Jeg arbejder med programmering, webdesign, -åbner mange vinduer osv.
Hvad er forskellen på de to CPU'er ?

mvh pjl

Fra : Per Juul Larsen

Dato : 04-11-02 12:19

Undskyld ! men de to CPU'er er AMD K7 XP 2200 og AMD K7 XP 2200+

Fra : Per Juul Larsen

Dato : 04-11-02 12:19

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 04-11-02 12:30

Per Juul Larsen wrote:
> Mit bundkort er ECS K7S5A.

Relevans?

> Har valget mellem to CPU nemlig :
> AMD K7 XP 2200 og AMD K7 XP 2200.

Forkert gruppe, prøv dk.edb.hardware
FollowUp-To sat til den.

Fra : Snippermanden

Dato : 04-11-02 21:43

"Per Juul Larsen" <fam.juul@larsen.dk> wrote in message
> [...]
> Der er ca. 600kr prisforskel, men hvilken CPU er at foretrække.?
> Jeg arbejder med programmering, webdesign, -åbner mange vinduer osv.

For prisforskellen mellem en XP1700 og en XP2200 kan du købe dig et bedre
motherboard. En XP1700 på et KT266A eller andet nyere chipset vil give dig
en hurtigere computer end en XP 2200 på et K7S5A (SIS735)