Deling af e-mails...
Fra : Jesper Andersson

Dato : 04-11-02 10:04

Hej i gruppen...

Nu har jeg fået mit trådløse netværk til at virke mellem min bærbar og
stationære PC og det virker bare upåklageligt. Ros til TDC hotline, eller
hvad det hedder

Men kunne godt tænke mig om det var muligt at få mine e-mails på begge
maskiner ? Nu kommer de kun på den ene. D.v.s. at når de er hentet på den
ene kommer de ikke på den anden og omvendt.

En anden ting er om hvad alternativer der evt. er til den indbyggede
rejsetaske ?

Hilsen Jesper

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 04-11-02 12:25

"Jesper Andersson" <j.andersson@mail.dk> crashed Echelon writing

> Men kunne godt tænke mig om det var muligt at få mine e-mails på begge
> maskiner ? Nu kommer de kun på den ene. D.v.s. at når de er hentet på den
> ene kommer de ikke på den anden og omvendt.

At maskinerne efterlader mailsene på serveren, indtil du sletter dem.

--
Bjarke Andersen

Fra : TC

Dato : 04-11-02 17:18

> At maskinerne efterlader mailsene på serveren, indtil du sletter dem.

eller du laver en ekstra account som den ene maskine automatisk forwarder
til
kræver dog du selv har mail server, eller adgang til en via dit webhotel.

Fra : C o p y C a t

Dato : 10-11-02 01:12

Hej Jesper

> Men kunne godt tænke mig om det var muligt at få mine e-mails på begge
> maskiner ? Nu kommer de kun på den ene. D.v.s. at når de er hentet på den
> ene kommer de ikke på den anden og omvendt.

1. den nemme løsning er at bruge teleDKs webmail , så kan du se dine mails
på begge maskiner .. forudsat selvfølgelig at du har TeleDK som internet
udbyder .. ellers kan man jo bruge nogen af de mange internet baserede
E-mail udbydere ..

2. løsning ., du kan måske få din Outlook Express til at hente og derefter
efterlade dine mails på serveren .. så skal du bare husk at slette dem med
den ene maskine ., eller bliver du jo ved at hente dem ..
men det skal du nok spørge om i dk.etellerandet.mail+news ..

~~Frank .,