download af flere filer. (script?)
Fra : nn

Dato : 04-11-02 11:26

jeg har én side med billleder , hvor man kan klikke på et billed og få det
vist (smart!)
men jeg vil gerne have muligheden for at hente alle billederne (for at gemme
dem) vha. et klik.
er det muligt vha. f.eks. php

Fra : nn

Dato : 04-11-02 12:44

alternativ er en .zip fil med billederne , men det fylder.

Fra : Kim Schulz

Dato : 04-11-02 14:40

On Mon, 4 Nov 2002 12:44:13 +0100
"nn" <nn@dontyouever.fk> wrote:
> alternativ er en .zip fil med billederne , men det fylder.

eller et script som pakker filerne i en zipfil realtime. Jeg lavede et
sådanne engang, men kan desværre ikke lige finde det i mit web rod.
jeg erindrer de var noget med at bruge zlib vist.
Det smarte ved denne metode er at man bare kan uploade nye filer, uden
at man skal til at skide nye filer i zipfilen også (og så fylder det jo
mindre)

--
Kim Schulz - Freelance Development | "No matter where you go, there you
Email : kim @ schulz.dk | are..." -- Buckaroo Banzai