iMovie
Fra : Anders Krøyer

Dato : 04-11-02 09:37

For at spare plads, fik jeg ikke installeret iMovie ved opgraderingen
til Jaguar (hvor den jeg havde blev slettet), det har jeg nu fortrudt,
har siden opdaget at den ikke kan hentes hos apple, men at den burde
ligge på min upgrade CD. Mit spørgsmål er nu, hvordan gør jeg lige når
jeg gerne vil installere iMovie fra CD'n uden at installerer andet, er
det muligt?
Jeg har prøvet at lokalisere pakken på cd'n men uden held.

Venlig Hilsen
Anders Krøyer

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 04-11-02 16:40

Anders Krøyer <bassballs@mac.com> wrote:

> [...]
> det muligt?
> Jeg har prøvet at lokalisere pakken på cd'n men uden held.

Ha' et kig på din iDisk:
iDisk/Software/Apple Software/iMovie for Mac OS X.smi
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Ebbe Dalsgaard

Dato : 04-11-02 18:05

> Ha' et kig på din iDisk:
> iDisk/Software/Apple Software/iMovie for Mac OS X.smi
Eller se på Apple Knowledge Base; Document ID 106451: "Apple Software
Restore: How to Install Reinstall Parts Without Erasing the Hard Disk".
Mvh Ebbe
--
Ebbe Dalsgaard
ebbe.dalsgaard@post.tele.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 04-11-02 19:30

mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) writes:

> Ha' et kig på din iDisk:
> iDisk/Software/Apple Software/iMovie for Mac OS X.smi

Enten kan jeg ikke huske mit password, eller ogsaa gaelder det kun
naar man faktisk betaler ved kasse 1. Hvad er det rigtige?
http://bigfoot.com/~thunderbear
Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte julen igang...

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 04-11-02 19:50

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Enten kan jeg ikke huske mit password, eller ogsaa gaelder det kun
> naar man faktisk betaler ved kasse 1. Hvad er det rigtige?

Du skal til kassen!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Anders Krøyer

Dato : 04-11-02 20:09

In article <1fl52y0.1n5siwyew25hsN%mta@mac.com>,
mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) wrote:

> Du skal til kassen!

Tak for rådene, ja iMovie koster penge hvis man vil hente den seperat,
og min install CD nægtede at lade mig fortsætte fordi jeg havde et nyere
system end det på CD'n (10.2.1) ,det er også nyt i jaguar, jeg
nedgraderede flere gange under 10.1.x med min gamle CD, men problemet
løste sig alligevel , jeg kopierede simpelthen programmet fra en anden
maskine på arbejde via firewire, ren drag and drop, og programmet kører
perfekt nu på min maskine, jeg havde stadig mine plugins og preferencer
fra før jeg opgraderede til 10.2

Venlig Hilsen
Anders Krøyer

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-11-02 22:02

In article <bassballs-0FE711.20091004112002@news2.tele.dk>,
> [...]

> maskine på arbejde via firewire, ren drag and drop, og programmet kører
> perfekt nu på min maskine, jeg havde stadig mine plugins og preferencer

Til en anden gang bør du vide at du kan hente den ud af .pkg arkivet på
CD#2 med programmet pacifist fra <http://www.charlessoft.com/>.

Besides, if you can't get a decent kernal panic <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living? <aim://reippuert>

Fra : Johnny Louis

Dato : 13-11-02 02:22

Hej Morten.
Send min computer tilbage eller tilbyd et engangsbeløb til en gang for
alle at afvikle sagen på ordentlig vis.

Alt andet syntes jeg er uværdigt, mange har mailet til mig og spurgt om
det er rigtigt at du overhovedet ikke reagerer på mine skrivelser og jeg
må bedrøve dem med at det desværre er sandt.
Johnny Louis

Fra : Finn Poulsen

Dato : 09-11-02 14:30

> [...]

> det muligt?
> Jeg har prøvet at lokalisere pakken på cd'n men uden held.

kopier alle dine system restore Cd'er over på din HD. Mount HD'en og
kopier det du vil ha' over på din HD. Smid img. filerne ud.
finito