LOTR forsalg... få dog et liv
Fra : Per Kristensen

Dato : 04-11-02 08:40

Jeg undres over, at hver gang der er premiere på en ny LOTR eller Star Wars
film, så er der sgu altid nogle nørder uden noget liv, som ligger i kø i
flere uger bare for at få en billet til premieren. Det værste er, at de er
stolte over det, som om det er en stor bedrift! Tænk at sove på et fortov i
2 uger bare for at kunne prale af at se en film på premiere datoen!

.......hvis det var en ny Star Trek film, så kunne man da forstå det ;)

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 04-11-02 08:49

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message news:3dc62462$0$240$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> 2 uger bare for at kunne prale af at se en film på premiere datoen!
>
> ......hvis det var en ny Star Trek film, så kunne man da forstå det ;)

Der er nu ikke noget som følelsen af en kold fortovsflise mod sin ryg på en stjerneklar nat...

Anders Hyltoft, som altid sover foran Føtex før de åbner om mandagen.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-11-02 08:54

> [...]
> 2 uger bare for at kunne prale af at se en film på premiere datoen!
>

> ......hvis det var en ny Star Trek film, så kunne man da forstå det ;)

Hej der.

Det kan jeg altså ikke få ondt nogen steder over - lad dem da bare gøre det,
det er vel deres sag?
Så synes jeg da osse at det er velfortjent hvis de er blandt de første der
får billetter til premieren.

MvH
Aragorn_dk - der ser frem til både LOTR:TTT og ST:X.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 04-11-02 09:55

On Mon, 4 Nov 2002 08:54:13 +0100, "Aragorn Elessar"
<aragorn@welles.dk> wrote:

> [...]
>får billetter til premieren.
>
>MvH
>Aragorn_dk - der ser frem til både LOTR:TTT og ST:X.

Jep til begge

Morten
morten@bowman.dk

Fra : LA2

Dato : 04-11-02 12:29

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> ......hvis det var en ny Star Trek film, så kunne man da forstå det ;)
>
> Min lillesøster gør det. Hun har et liv, med kæreste, skole, arb., venner
osv.
Det er bare en anden måde at få en lidt ekstrem oplevelse på.
Jeg forstår hende ikke, til gengæld forstår hun heller ikke hvordan jeg kan
nyde en uges vildsvine jagt uden hverdagens bekvemligheder, men med sure
polske bønder...
LA2

Fra : Per Kristensen

Dato : 04-11-02 13:52

> osv.
> Det er bare en anden måde at få en lidt ekstrem oplevelse på.
> Jeg forstår hende ikke.

Nej du tager fejl. Hun har IKKE noget liv, det tror du bare. Alt det der med
kæreste og arbejde er bare et dække for at ligge i kø til diverse premierer.

Fra : LA2

Dato : 04-11-02 15:30

> [...]
premierer.

> LOL...hmmm...det kan være du har ret. Meget skarpsindigt!
Hvis en person nu ikke har noget liv, skal vedkommende så stadig betale
skat?

LA2

Fra : Peter B. Juul

Dato : 04-11-02 15:34

"LA2" <ltour_@hotmail.com> writes:

> Hvis en person nu ikke har noget liv, skal vedkommende så stadig betale
> skat?

Ja da. Har du aldrig hørt om juridiske personer?
--
Peter B. Juul, o.-.o "Let's do the Time Plot, again..."
The RockBear. ((^)) - A comment on Star Trek in

Fra : killgore

Dato : 04-11-02 18:35

> [...]
>
> ......hvis det var en ny Star Trek film, så kunne man da forstå det ;)

JEG undres over at hver gang der er premiere på en ny LOTR eller Star Wars
film, så er der sgu altid nogle nørder uden noget liv, som får ondt i røven
over at der er en flok mennesker der synes det er sjovt at ligge i kø i
flere uger bare for at få billet til premieren....

/ottesen

Fra : Tenzel Kim

Dato : 04-11-02 19:14

killgore wrote:

> [...]
> over at der er en flok mennesker der synes det er sjovt at ligge i kø i
> flere uger bare for at få billet til premieren....

Sjovt nok er der også altid nogle nørder uden noget liv som får ondt i
røven over folk der får ondt i røven over nørder uden liv der syntes det
er sjovt at ligge i kø i flere uger bare for at få billet til
premieren... og sådan kunne vi blive ved

Tenz.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 04-11-02 19:24

Tenzel Kim <tenzel_kim@hotmail.com> writes:

> [...]
> det er sjovt at ligge i kø i flere uger bare for at få billet til
> premieren... og sådan kunne vi blive ved

Og så er der jo dem, der bare har ondt i røven.
--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 04-11-02 21:54

Peter B. Juul wrote:

> Og så er der jo dem, der bare har ondt i røven.

Yup, men det kan der som bekendt være mange forskelligegrunde til som
ikke nødvendigvis behøver at have med film at gøre

Tenz.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 05-11-02 01:05

Tenzel Kim <tenzel_kim@hotmail.com> writes:

> Yup, men det kan der som bekendt være mange forskelligegrunde til som
> ikke nødvendigvis behøver at have med film at gøre

Man må så bare håbe, at der ikke er for mange, der får det af at ligge
foran Imperial - af den ene eller den anden grund.
--
Peter B. Juul, o.-.o På Usenet er en enkeltimplikation ækvivalent med en
The RockBear. ((^)) dobbeltimplikation.

Fra : Per Kristensen

Dato : 05-11-02 08:59

> Og så er der jo dem, der bare har ondt i røven.
> --

Hov hov, mon ikke i skulle flytte jeres sexuelle eskapader til alt.gay.dk ?

Fra : Tenzel Kim

Dato : 06-11-02 03:00

Per Kristensen wrote:

> Hov hov, mon ikke i skulle flytte jeres sexuelle eskapader til alt.gay.dk ?

Hov hov, Per. Nu læser du vist lidt for meget ind i hvad det er vi
skriver. Der kan være mange grunde til at man får ondt i røven som ikke
er bøsserelaterede, hvilket f.eks. kan afspejles ved dette meget gode
citat en "klog?" mand engang sagde i en film jeg så: "The truth hurts.
Maybe not as much as sitting on a bicycle without a seat, but it hurts!" :)

Tenz.

Fra : Martin Helbo

Dato : 04-11-02 19:19

"killgore" <killgore20@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> over at der er en flok mennesker der synes det er sjovt at ligge i kø i
> flere uger bare for at få billet til premieren....

Enig, mon ikke bare Per er misundelig fordi han ikke tør ligge på gaden om
natten!?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Silver

Dato : 04-11-02 19:07

Den diskution har vi haft.....old news makker og lugter lidt af fis og
ballade....

Silver

Fra : René Eske Jensen

Dato : 14-11-02 19:46

> [...]
> stolte over det, som om det er en stor bedrift! Tænk at sove på et fortov
> 2 uger bare for at kunne prale af at se en film på premiere datoen!

Det har i sandhed også undret mig. Jeg kan forstå at folk ligger i kø for
f.eks. en koncert der kun holdes én af, hvor man går glip af oplevelsen
hvis ikke man får billetten. Men en biograf film - man kan da for pokker
bare se den en uge senere! (og så bruge den tid hvor man ligger i kø på at
se andre film)

Mvh. René