Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder af Store Torv Århus
Fra : Jonas Kvist

Dato : 28-02-01 14:51

Jeg har brug for nogle gode farvefotos af Store Torv i en fornuftig
opløsning. Er der nogen, der ligger inde med nogle sådanne eller måske
ved, hvor de kan findes?

Fra : Sim

Dato : 03-03-01 16:04

> Jeg har brug for nogle gode farvefotos af Store Torv i en fornuftig
> opløsning. Er der nogen, der ligger inde med nogle sådanne eller måske
> ved, hvor de kan findes?

Prøv denne her :
http://www.pressefotografforbundet.dk/links.shtml?Pressefotografer
der er en del og nogle af dem er dyrere end andre!
Prøv eventuelt også Århus Stift tidende. De burde have et rummeligt arkiv !
http://www.stiften-aarhus.dk/

Venlig hilsen, Sim.

Fra : Sim

Dato : 03-03-01 16:08

Jonas Kvist <jones@f2s.com> wrote in message
> Jeg har brug for nogle gode farvefotos af Store Torv i en fornuftig
> opløsning. Er der nogen, der ligger inde med nogle sådanne eller måske
> ved, hvor de kan findes?

Eller endnu bedre: Fotograferne fra Århus stift tidende og deres respektive
tlf-numre. e-mails via linket:
http://www.stiften-aarhus.dk/info:t=a:c=fotografer
Fotografer
Århus