Nokia 8310: Opdatering af BIOS...???
Fra : Spooky©

Dato : 04-11-02 02:36

Hejsa...

Jeg står for at skulle købe et datakabel hos T.Hansen bl.a. med det formål
selv at kunne opdaterer min BIOS i min Nokia 8310.

Kan man umiddelbart gøre det selv, og hvis så, hvilken type software skal
man bruge og endvidere, hvor henter man den seneste version 5.xx - hvor jeg
nu har version 04.04 ??

Jeg ville blive meget taknemlig for gode tips og råd - og evt. et link hvor
man kan downloade den seneste BIOS version.

På forhånd tak,

mvh.

John

Fra : Lars Raaby

Dato : 04-11-02 08:01

Har du prøvet at kikke på http://www.mobilkabler.dk ?

> Jeg ville blive meget taknemlig for gode tips og råd - og evt.
> et link hvor man kan downloade den seneste BIOS version.

Prøv at kikke samme sted.

http://www.mobilkabler.dk

Lars Raaby

Don´t feed the TROLL

Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 04-11-02 14:51

Hej!
Du kan ikke opdatere din Nokia 8310 med et datakabel, hertil skal bruges et
flasher-kabel, eller dongle der understøtter DCT4 telefoner.
Et datakabel kan du bruge til at unlocke den med, samt finde sikkerhedskoden
m.m.

MVH Thomas
www.markedspladsen.com