Powerpoint
Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 04-11-02 00:48

Hej Gruppe

Jeg har lavet et diasshow i PP med underlægningsmusik mp3 fra fil, det
virker fint. Men når jeg sender det til en anden er der ikke lyd på. Er der
nogen der ved hvorfor.

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Glenn Skovmand

Dato : 12-11-02 01:41

Hej Mogens,

Så dit indlæg - og ville gerne høre om du kunne hjælpe, da det ser ud til at
du har løst et problem der ligner mit meget !?

Jeg har bøvlet lidt med en mp3 fil i forbindelse med et diasshow (XP) med
flere dias.

Kan jeg få min mp3 til at køre i "baggrunden" mens jeg skifter mellem de
forskellige dias ?
Indtil nu kan jeg kun få det til at virke på et enkelt dias

Kan du hjælpe ?

Mvh

Glenn Skovmand

Fra : Lars Klintholm

Dato : 12-11-02 17:47

Den 12 nov 2002 skrev Glenn Skovmand i
dk.edb.programpakker.ms-office:

> Kan jeg få min mp3 til at køre i "baggrunden" mens jeg skifter
> mellem de forskellige dias ?
> Indtil nu kan jeg kun få det til at virke på et enkelt dias

MArker lydikonet og giv det en brugerdefineret animation. Her kan du
under lyd effekter vælge hvornår der skal startes og stoppes. Vælg stop
efter f.x. 20 dias

--
Mvh.
LarsK

Fra : pre

Dato : 12-11-02 13:53

Hvis du ikke har lyden på en CD, så skal du bruge de slides der har
pladsholdere for lyd. Se i øvrigt under det der på Engelsk hedder
Custom Animation, og i øvrigt under Multimedia.

Her er i øvrigt et godt "Spørgested": http://www.rdpslides.com/

© pre 2002