Hvorfor er KUT forsvundet
Fra : felix

Dato : 04-11-02 00:10

I gamle dage omkring 1970 erne eller før, var der næsten altid
malet KUT på plankeværkerne, det ser man ikke mere.

Hvad stod KUT for ?

Ved nogen om der også dengang dyrkedes ORALsex og hvad hed det
i datidens sprog ?

Det har min far og mor aldrig snakket om, ejheller min onkel

Fra : Chokmah

Dato : 04-11-02 01:01

On Mon, 4 Nov 2002 00:10:23 +0100, "felix" <felix6@of[XXX]ir.dk>
wrote:

>I gamle dage omkring 1970 erne eller før, var der næsten altid
>malet KUT på plankeværkerne, det ser man ikke mere.
>
>Hvad stod KUT for ?

som jeg erinder det var det en forkortelse for at kneppe !

hvorfor det forsvandt - well .... sårn`d livet se en film fra 50 erne
og du vil underes over udskiftningen i det danske sprog.

Mv

Bo MM
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Nette

Dato : 04-11-02 02:08

"felix" wrote

FELIX? Nåå, der er nok nogen der følger moden hva?

> I gamle dage omkring 1970 erne eller før, var der næsten altid
> malet KUT på plankeværkerne, det ser man ikke mere.
>
> Hvad stod KUT for ?

"De kutter" var klart mens som om de bollede. I hvert fald hvad jeg vidste
som barn.

> Ved nogen om der også dengang dyrkedes ORALsex og hvad hed det
> i datidens sprog ?

"pikslikker" husker jeg også fra dengang..... Men det er vidst også alt hvad
min barnelærdom bør på

Nette