Glostrup OT
Fra : Birgitte

Dato : 04-11-02 00:18

Tillod mig at flytte indlægget fra Pernille
Så er det lidt lettere for alle at følge med.

Det er jo altid dejligt at hilse på kendte ansigter på en udstilling
"Glostrup"
Min weekend var hård,- sov ikke mange timer,- havde "et fjols" til at stå og
råbe mig ind i hovedet hele natten "kender du noget til det Nina"?
Fjolset er selvfølgelig Nina's Siam,-......hæhæhæ et rigtig bette fjols

Nå men udstillingen gik godt for mig, jeg havde 2 af eget opdræt med,-
Berlinetta og Del Ray.
Lørdag startede med at få Del Ray farvebedømt igen....
Så nu er der ingen tvivl,- HAN er sortsmoke-hvid, og med garanti kan han
ikke blive sort-hvid igen
Del Ray fik Lørdag EX 2, det er jeg ganske fornøjet med, han er altså kun
lige gået i åben klasse hvor certifikaterne begynder at tælle.
Berlinetta blev Champion og blev også BIV jubiii og så på en DARAK
Søndag fik Del Ray sit første CAC og Berlinetta fik CACIB BIV NOM nu er jeg
stolt Vinderen på scenen blev en Hellig Birma flot gået Åse Nissen.

Et kæmpe Tillykke til Grit med EC'eren, fik desværre ikke tid til at komme
forbi til et lille glas, men det må jeg så have til gode *S*
En ren fornøjelse, at se så mange Skovkatte på scenen
Tillykke til alle.
Missetanker fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 04-11-02 01:32

> [...]
> forbi til et lille glas, men det må jeg så have til gode *S*
> En ren fornøjelse, at se så mange Skovkatte på scenen

Tillykke med alle de fine resultater!

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ida

Dato : 04-11-02 10:56

Ihhh.. NU kan jeg altså ikke lade være mere .. jeg bliver nødt til at blære
mig *G*
Jeg havde killinger med af eget opdræt og min creme dreng Callas blev BIV og
NOM.. det er lidt af en drøm at se en killing jeg "selv har lavet" på scenen
*smiler lige lidt stolt*
De to andre fik henholdsvis en ex1 og en ex2 og min drønnert af en blå
kastrat har højst sandsyneligt fundet sit drømmehjem.. kunne det være bedre
?
Nu siger jeg jo nok blå om min kastrat, men han skulle jo farvebedømmes, da
han laver sølv killinger. Han blev hurtigt omringet af 2 dommere og en fra
avlsrådet, men ingen sølv. Med meget god vilje - og efter at have set mit
desperate ansigt- fandt en 3. dommer 2 sølvhår i panden på ham, men der
skulle en fransk dommer til, for at afgøre det.
Han dømte, at han havde det dårligste sølv han nogenside havde set *G* Men
det var med et stort smil i øjnene og han kluklo, da han så vores glæde og
kaldte os så tilbage, for at sige at det var den lækreste typede hankat han
havde set længe *G*

Tillykke til jer der fik fine bedømmelser

Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-11-02 12:11

> [...]
> råbe mig ind i hovedet hele natten "kender du noget til det Nina"?
> Fjolset er selvfølgelig Nina's Siam,-......hæhæhæ et rigtig bette fjols

Ja, det gør jeg faktisk. Det er bare underligt at jeg ikke har hørt en lyd
til ham siden i tog afsted. Han er totalt stille, tuller bare rundt og leger
og sover lidt ind i mellem. Lover dig han er stille og helt normal ...
altså så normal man kan blive når man er siameser Han har hilst og
duttet snude med den lille nye uden problemer.Lige nu putter han med Rubben
i soveværelset.
Tænker på om det simpelthen var jer der lugtede af fertil hankat??? ...og
han derfor gik helt i selvsving ??
Nå men i morgen bliver han "snittet", så håber jeg han falder helt til ro
igen

Hilsen Nina

Fra : Birgitte

Dato : 04-11-02 14:00

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en meddelelse
> og
>

> Ja, det gør jeg faktisk. Det er bare underligt at jeg ikke har hørt en lyd
> til ham siden i tog afsted.

B: Ja ja giv du bare os skylden Hørte ham godt i telefonen dagene op til
vores ankomst *S*

> Han er totalt stille, tuller bare rundt og leger
> og sover lidt ind i mellem. Lover dig han er stille og helt normal ...
> altså så normal man kan blive når man er siameser

B: Det var da godt du lige fik sidste sætning med *S*

> Han har hilst og
> duttet snude med den lille nye uden problemer.Lige nu putter han med
Rubben
> i soveværelset.
B: Ihh det glæder mig, for hende den "bette" ny, er altså bare for skøn.

> Tænker på om det simpelthen var jer der lugtede af fertil hankat???
....og
> han derfor gik helt i selvsving ??

B: Naaejjjj du jeg måtte faktisk "dope" Berlinetta på udstillingen hun var
vildt forelsket i min skjorte som Fjolset havde gået rundt på om natten, så
gad vide om det ikke bare er det lille "fjols" der troede han skulle have
lidt skovkat

> Nå men i morgen bliver han "snittet", så håber jeg han falder helt til ro
> igen

B: Selvom han er en smule frustreret af for mange homoner, er han en RIGTIG
lækker chamør
Så dejligt at se sine børn og børnebørn igen,- Rubben er nu en ener
Tak for husly
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-11-02 15:25

> [...]

> gad vide om det ikke bare er det lille "fjols" der troede han skulle have

Nåh ja, for pokker. Det kan da være hende.

Det der med du godt hørte ham i telefonen... sådan ER han altså. Men ikke om
natten, og den der vandring som en løve i bur, er heller ikke normal.
Så ja du har nok ret, han troede lige han skulle have skovmis *G*

Altså hvis du ikke tror på mig, så synes jeg du skal ringe. Han er i
soveværelset og har været det hele dagen. Jeg har ikke hørt en eneste lyd
fra ham og sådan har det været siden i går morges.
Det må sq have været anstrengende for ham, at holde jyder "beskæftiget" en
hel weekend *LOL*
Nina

Fra : Grit Wessel

Dato : 04-11-02 18:37

> Et kæmpe Tillykke til Grit med EC'eren, fik desværre ikke tid til at komme
> forbi til et lille glas, men det må jeg så have til gode *S*

Hej Birgitte

Mange tak, men jeg fik altså ikke en EC'er. Mettes Robin blev EP, det må
være ham, du tænker på?

Jeg havde kun Iphi med, og hun fik CAP og NOM (der var ingen konkurrenter
til certifikatet og dommeren havde kun to hunkastrater - og konkurrenten
lignede at den var blevet dyppet i en spand olie)

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Birgitte

Dato : 04-11-02 22:09

Hej Grit
"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Birgitte
> Mange tak, men jeg fik altså ikke en EC'er. Mettes Robin blev EP, det må
> være ham, du tænker på?

B: Jamen Grit jeg tog fejl af Mette og dig *S*
Jo det var en' af mine storfavoriter "Robin" og viste faktisk godt, at det
var EP'er han blev, men af vane tænkte jeg bare på fertile katte

> Jeg havde kun Iphi med, og hun fik CAP og NOM (der var ingen konkurrenter
> til certifikatet og dommeren havde kun to hunkastrater - og konkurrenten
> lignede at den var blevet dyppet i en spand olie)

B: Kæmpe tillykke med de flotte resultater på Iphi, og jeg giver dig ret i,
at det er møjtræls at tabe til en fedtemad
Berlinetta tabte jo også til en "født" vinder på scenen
Jeg er utrolig glad for al den ros, som jeg modtog for min pelspleje af
Berlinetta og Del Ray.
At vide at ens katte er 100% sat op til show er altså dejligt men hvor
er det træls, at tabe til en fedtemad det er trods alt et skønhedsshow
med katte.
Man ser da heller aldrig en model gå catwalk uden makeup eller med daggammel
makeup.

Dog var det dejligt, at så mange Skovkatte blev nomineret, det fortjener de.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 04-11-02 23:42

> B: Kæmpe tillykke med de flotte resultater på Iphi, og jeg giver dig ret
i,
> at det er møjtræls at tabe til en fedtemad

Hej Birgitte

Jeg tror, at du har misforstået mig. Iphi tabte netop *ikke* til den fedtede
kat. Det jeg mente var, at Iphis NOM var ikke noget at juble vildt over, da
der kun var én anden hunkastrat, og den var temmelig fedtet at se på - så
det var ikke nogen svær konkurrent at slå.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/