Form
Fra : Mads Madsen

Dato : 04-11-02 00:25

Hej gruppe
Jeg forsøger at lave en htm-kode der kan kopiere/lægge værdien fra
submitknappen ind i et formularfelt - altså hvis jeg trykker flere gange på
submitknappen så lægger den værdien til det der i forvejen er i
formularfeltet.
Håber I forstår hvad jeg mener
Nedenstående kodestump indsætter kun værdien en gang.

Hilsen Mads

<center>
<pre>
<form name=userform>
<input type=text name=userid size=15 value=""
onChange="this.value=this.form.name.value;">
<input type="button" value=" ---------- "
onClick="this.form.userid.value=this.value;">
</form>
</pre>
</center>

Fra : Xystus

Dato : 04-11-02 14:07

Hey Mads

> submitknappen ind i et formularfelt - altså hvis jeg trykker flere gange

> submitknappen så lægger den værdien til det der i forvejen er i
> formularfeltet.

Du kunne eventuelt lave "svaret" på submit-knappen i et popup vindue. På den
måde kan man jo trykke flere gange...

- Xystus

Xystus website-->
http://xystus.adr.dk