Efterlysning: Dines Nielsen af Nyborg
Fra : Tommy Rolf Nielsen

Dato : 04-11-02 00:04

Nyborg den 3. november 2002

Jeg har et problem med at finde en af mine aner som var Dines Nielsen, født
ca. 1799 og var gift med Marie Sofie Eriksdatter (1802 - 1839). Udover 5
døtre, får de en søn Ditlev Nielsen, der fødes den 23. juli 1838 i Nyborg og
dør samme sted den 18. januar 1892. Jeg har ikke kunnet finde ud af hvor
Dines Nielsen er født og hvornår han døde. En ting er dog sikkert, han
bliver gift for anden gang den 13. juni 1841 med Cecillie Sophie
Petersdatter. Det er som om det er umuligt at søge på Dines Nielsen i de
forskellige FT´er for Nyborg, Svendborg Amt på http://ddd.dda.dk. Det jeg
savner er oplysninger om hvor han er født og hvornår han er død.

Med venlig hilsen

Klejnsmed
Tommy Rolf Nielsen
ICQ #78547370
Mailinglist:
Genealogy (Baag & Sallinge Districts (Herreder)):