Telia sux!
Fra : Thomas Jensen

Dato : 28-02-01 14:25

Jeg er sgu ved at være træt af Telia.
Den 2/1-2001 indsendte jeg en opsigelse på mit Konto100 abb, som er købt
uden mobiltelefon.
Jeg har endnu ikke fået en bekræftigelse på dette brev, jeg har ringet til
dem 3 gange, hvor de siger, at de vil sende en bekræftigelse og/eller ringe
tilbage, men det eneste jeg modtaget er fortsat regninger, og jeg bruger
ikke engang telefonen mere !.
Godt nok er der en måneds opsigelse, men det her er sgu for groft.
Regner de med at beholde ders kunder, hvis de bare ike sender dem en
bekræftigelse på deres opsigelse og fortsætter med at sende regninger ?

Thomas Jensen
XJ 600s div ´96

"Motorcykelister er sgu mere fornuftige ! "

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-02-01 16:25

"Thomas Jensen" <oelhunden@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Regner de med at beholde ders kunder, hvis de bare ike sender dem en
> bekræftigelse på deres opsigelse og fortsætter med at sende regninger ?

Har du sendt opsigelsen anbefalet?
Eller gør det, og lad være med at betale om 1 måned.

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 28-02-01 18:47

[snip]
Min gamle fader havde et meget lign. problem...
Men tro ikke at Sonofon er bedre (SKIFT ALDRIG TIL SONOFON!)...

Telmore styrer

--
Regards [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Christian F

Dato : 28-02-01 19:11

Uha da, ja bare fordi at I har haft en uheldig situation med sonofon, er det
selfølgelig det dårligste teleselskab i verden!!!!
Vi andre 900.000 kunder må helere skynde hos at skifte selskab, fx Telmore,
de er jo 100% fejlfrie....

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 05-03-01 15:20

"Christian F" <webspam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Vi andre 900.000 kunder må helere skynde hos at skifte selskab, fx
Telmore,
> de er jo 100% fejlfrie....

Det er i hvert fald meget tæt på! Og hvad der er endnu vigtigere: De lytter
til deres kunder. Og så får jeg endda ikke provision

Mvh.
Erland

Fra : Hauge

Dato : 28-02-01 19:10

Hejsa

"[UC]Rapperand =)" <fuck@spam.dk> wrote in message
> Telmore styrer

Jaja, lad os nu se når de også bliver store, så ændrer de sig til det samme
som 'de andre'.

Mvh Hauge