MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
MSN kan ikke afsluttes
Fra : Peter T.

Dato : 03-11-02 23:44

Hvis jeg vil lukke MSN _helt_ ned, kan jeg ikke, da jeg skal lukke et andet
program, der samarbejder med MSN. Problemet er bare, at både IE og OE er
lukket ned, som advarselsboksen allerede foreslår.

Så hvad mangler jeg at lukke?

Systemet er engelsksproget win2000 med SP3 og det er fuldt opdateret.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Peter Skyttegaard

Dato : 04-11-02 12:52

Du har sandsynligvis en proces kørende fra Outlook eller Explorer, som
ikke er afsluttet - kig i din task manager (Ctrl-Alt-Del - Task Manager)
under faneblad processes.
Du skal lede efter en, der hedder noget med outlook eller med iexplore,
og den kan du så "slå ned" med End Process
Vær opmærksom på, at der også er en process, der hedder explorer - den
skal du ikke slå ned, da den blandt andet kører din desktop

Mvh,

Fra : Peter T.

Dato : 04-11-02 16:50

Peter Skyttegaard wrote:

> kig i din task manager (Ctrl-Alt-Del - Task
> Manager) under faneblad processes.
> Du skal lede efter en, der hedder noget med outlook eller med
> iexplore, og den kan du så "slå ned" med End Process

Tak for rådet, men jeg har kigget, og der er intet, som minder om processer
fra outlook express eller internet explorer.

Fra : Peter Skyttegaard

Dato : 04-11-02 22:59

"Peter T." <n@d.a> wrote in message

> Tak for rådet, men jeg har kigget, og der er intet, som minder om
processer
> fra outlook express eller internet explorer.

Så er jeg lidt på bar bund - du kan selvfølgelig forsøge at højre-klikke
msnmsgr.exe processen i din task manager og se, om du kan lave en kill på
hele process træet, men hvis det ikke virker, må jeg melde pas.
Hvilken Messenger version kører du? Den nye 5.0 kommer ikke aitomatisk med
Windows Update, så hvis du ikke har hentet den endnu, kunne det være en
mulighed.

Fra : Peter T.

Dato : 05-11-02 07:00

Peter Skyttegaard wrote:

> Så er jeg lidt på bar bund - du kan selvfølgelig forsøge at
> højre-klikke msnmsgr.exe processen i din task manager og se, om du kan
> lave en kill på hele process træet

Tak for tippet. Det virkede.

> Hvilken Messenger version kører du? Den nye 5.0 kommer
> ikke aitomatisk med Windows Update

Jeg bruger 4.6.0083. Jeg har prøvet v5, men i den kunne man ikke fjerne
hele tivoliet med nyheds-, vejrtjenester osv..