Små ulykker - jeg synes ikke den var speci~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 03-11-02 23:12

Har netop set Små ulykker og så den egentlig kun på grund af den fine
omtale på coveret, men:

- man kan som sædvaneligt ikke høre hvad de siger

- tempoet er dræbende langsomt i det meste af filmen

- det virker som om at de fleste i filem er lidt smådumme

Synes I den var noget særligt ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 03-11-02 23:37

On Sun, 3 Nov 2002 23:12:12 +0100, jesper@gylling.net ([2900] Jesper
Haaber Gylling) wrote:

> [...]
>
>- tempoet er dræbende langsomt i det meste af filmen
>
>- det virker som om at de fleste i filem er lidt smådumme

Jeg synes det var skuespil i verdensklasse og så en god historie. Du
kan have ret i at det ind imellem er svart at høre, men det ødelagde
heldigvis ikke noget.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Per Kristensen

Dato : 04-11-02 08:26

> - man kan som sædvaneligt ikke høre hvad de siger

Jeg havde ikke problemer, måske du skulle tjekke høreslen ;?

> - tempoet er dræbende langsomt i det meste af filmen
Det syntes jeg ikke

> - det virker som om at de fleste i filem er lidt smådumme
>
> Synes I den var noget særligt ?

Jeg syntes det var en ganske god film.