The Thing
Fra : john

Dato : 03-11-02 21:46

Jeg har købet spillet, men er filmen også værd at købe på dvd i dag ?

Mvh.

john

Fra : Jens Thomsen

Dato : 03-11-02 22:12

"john" <nuclear75@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har købet spillet, men er filmen også værd at købe på dvd i dag ?

Jep. Hvis du ellers kan lide genren, så bør du bestemt have den på hylden.
Efter min mening er det en af John Carpenters bedste.

MVH
Jens

Fra : Jesper

Dato : 03-11-02 23:13

john <nuclear75@hotmail.com> wrote:

> Jeg har købet spillet, men er filmen også værd at købe på dvd i dag ?
>
> Mvh.
>
> john

20 år gammel, men en klassiker. Virkeligt flotte special effects.
--
Jesper myem@il -> lustmagnet {at} sexmagnet [dot] com

Ny sølvpapirshat til Steen Hjortsø.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-11-02 00:41

john <nuclear75@hotmail.com> skrev:

> Jeg har købet spillet, men er filmen også værd at købe på dvd i dag ?

Ja, for satan. Holder et hundrede procent.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Per Kristensen

Dato : 04-11-02 08:28

"john" <nuclear75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har købet spillet, men er filmen også værd at købe på dvd i dag ?
>
> Mvh.
>
> john

Ja! En af de mest nervepirrende film til dato. Absolut Carpenters bedste.

Fra : Morten DH

Dato : 04-11-02 17:12

"john" <nuclear75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har købet spillet, men er filmen også værd at købe på dvd i dag ?

Universals region 1 udgivelse er med DD5.1 og letterbox 2.35:1 - der er
ingen anamorphic enhancement og billedet er ikke reference kvalitet da
udgivelsen efterhånden har et par år på bagen; men den er billig og absolut
pengene værd...

Mener jeg har læst rygter om en kommende R2 special edition med Carpenter
kommentar; men kunne ikke lige finde det igen...

Fra : Brian Nielsen

Dato : 04-11-02 18:45

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> Universals region 1 udgivelse er med DD5.1 og letterbox 2.35:1 -
> Mener jeg har læst rygter om en kommende R2 special edition med Carpenter
> kommentar; men kunne ikke lige finde det igen...

Den har længe været ude i en R2 udgave der langt hen af vejen matcher den R1
du omtaler.

/Brian

Fra : Jens Thomsen

Dato : 04-11-02 18:56

> [...]
> ingen anamorphic enhancement og billedet er ikke reference kvalitet da
> udgivelsen efterhånden har et par år på bagen; men den er billig og

Den europæiske udgave har såmænd også DD5.1. Den amerikanske har dog en
smule mere ekstramateriale (bl.a. et musikspor) og ry for en lidt bedre
overførsel.

> Mener jeg har læst rygter om en kommende R2 special edition med Carpenter
> kommentar; men kunne ikke lige finde det igen...

Carpenters kommentarer findes både på den nuværende region 1 og 2. Sporet
stammer fra den gamle LD SE.

MVH
Jens

Fra : john