Mangler Win98 USB2 driver til Intel 845 ch~
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 03-11-02 21:47

Subject.
Erik M. Nielsen

Fra : Frontier

Dato : 03-11-02 22:18

On Sun, 3 Nov 2002 21:47:12 +0100, "Erik M. Nielsen"
<genealogiANTISPAM@spamfilter.dk> wrote:

Check dk.binaer...har smidt den der for nogle dage siden.

(Virker på mit P4PE i WinME)

/Frontier

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 03-11-02 22:56

"Frontier" <why@ask.me> skrev i en meddelelse
> On Sun, 3 Nov 2002 21:47:12 +0100, "Erik M. Nielsen"
> <genealogiANTISPAM@spamfilter.dk> wrote:
>
> Check dk.binaer...har smidt den der for nogle dage siden.
Har kun adgang via sunsite og de har ikke dk.binaer

Fra : Leony

Dato : 04-11-02 09:46

"Erik M. Nielsen" <genealogiANTISPAM@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> Subject.

Mon ikke du kan hente den på bundkortproducentens hjemmeside.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 04-11-02 15:48

> "Erik M. Nielsen" <genealogiANTISPAM@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke du kan hente den på bundkortproducentens hjemmeside.

Kan jeg ikke! Det er et Siemens bundkort med Intel 845 chipset.
Siemens har kun drivere til WinXP, det samme gælder Intel.
Erik

Fra : Leony

Dato : 05-11-02 08:46

> Kan jeg ikke! Det er et Siemens bundkort med Intel 845 chipset.
> Siemens har kun drivere til WinXP, det samme gælder Intel.

Dette er fundet på Intel's hjemmeside:
The following Intel chipsets use ICH4 (82801DB), which supports USB 2.0:
Intel® 845E chipset
Intel® 845G chipset
Intel® 845GL chipset

For end-users, if your device does not ship with Windows 98/SE/Me drivers,
contact your device or system manufacturer. If USB 2.0 drivers are not
available, your device will operate at USB 1.1 speeds.
http://support.intel.com/support/chipsets/usbdriver.htm

Prøv at kontakte Siemens.
Måske kan du få at vide hvilket motherboard de bruger i den model du har
(tror ikke Siemens laver dem selv).