MS Windows
briani 27239
Win XP - Deling/Sikkerhed er forsvundet fr~
Fra : +++++ ++++++++

Dato : 03-11-02 20:36

Jeg har et lille hjemme netværk med 3 pc'er. Jeg deler drev/mapper på
dem alle, slået til via højreklik på det aktuelle drev. Den ene pc er
Win XP, de andre Win 98. Internet er direkte via hub fra alle pc'er
(altså ikke internet sharing)
Nu er der kommet virus/orm på den ene Win 98 pc og da jeg stadig ville
kunne komme på internettet medens jeg rensede den (evt for
opdateringer til virus programmet e.l.) ville jeg for en sikkerheds
skyld slå deling fra på XP (er altid tændt og bruges af andre). Men på
XP er Deling/Sikkerhed er ikke mere på menuen når jeg højreklikker på
et drev der er delt?! Da jeg installerede XP var det jo til stede.

Nogen gode forslag til hvor jeg har kvajet mig (måske et flueben jeg
ikke kan huske blev sat?) og hvad jeg kan gøre for at , så vil jeg
blive meget glad.

Mvh
+++++

Fra : +++++ ++++++++

Dato : 03-11-02 23:10

On Sun, 03 Nov 2002 20:36:22 +0100, +++++ ++++++++
<bband@post3.tele.dk> wrote:

>Mvh
>+++++

Til orientering hedder jeg +++++. Jeg ved ikke hvorfor Agent skrev
disse +'er.

Mvh
+++++

Fra : +++++ ++++++++

Dato : 03-11-02 23:29

On Sun, 03 Nov 2002 23:09:46 +0100, +++++ ++++++++
<bband@post3.tele.dk> wrote:

>Til orientering hedder jeg +++++. Jeg ved ikke hvorfor Agent skrev
>disse +'er.
>
>Mvh
>+++++

Med fare for at være til irritation prøver jeg igen, jeg bruger Free
Agent, om det er problemet eller det er XP, tjah. Men mit fornavn er
det som den yngste af brødrene Laudrup.

Mvh
B R I A N

Fra : Rudi Stegen

Dato : 04-11-02 00:00

Hej +++++ ++++++++, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Med fare for at være til irritation prøver jeg igen

> jeg bruger Free Agent, om det er problemet eller det er XP, tjah.
> Men mit fornavn er det som den yngste af brødrene Laudrup.

Jeg har sjældent set nogen opføre sig mere korrekt - og endda med
en fin implicit humor. Jeg gætter iøvrigt på, at dit gæt med Free Agent
er korrekt.

> Mvh
> B R I A N

Dét hjalp

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Madsen

Dato : 03-11-02 23:58

> Med fare for at være til irritation prøver jeg igen, jeg bruger Free
> Agent, om det er problemet eller det er XP, tjah. Men mit fornavn er
> det som den yngste af brødrene Laudrup.

Hvorfor så ikke skrive det navn?

Madsen.