Pernille
Fra : Denise

Dato : 03-11-02 20:07

TILLYKKE, med de 18000. Så gir' hun nok 1 lille en, 1 lille, 1 lille en.
Flot klaret, du så godt ud, og jeg kunne godt lide dit pokerfjæs
Hilste på din grandkusine Camilla og en masse andre Majer,Grit, Mette,
Helle, Birgitte, Lars og Hanne på udstillingen I Glostrup. Håber jeg fik
alle med. Der var rimeligt fredeligt her Søndag aften til alle
nomineringerne, der startede kl. 16, og både Grit, Birgitte og Lars og Hanne
havde katte til nominering, og Mette's var blevet EP.

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 03-11-02 21:55

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

både Grit, Birgitte og Lars og Hanne
> havde katte til nominering, og Mette's var blevet EP.

Neej, fortæl, fortæl, når I engang har fået kræfter til at komme til
computeren (jeg ved jo, hvor udmattet man bliver af at være på udstilling
*S*)

Mvh. Else.
--

www.geocities.com/gyldenk

Fra : Birgitte

Dato : 03-11-02 23:01

Det er jo altid dejligt at hilse på kendte ansigter på en udstilling
Min weekend var hård,- sov ikke mange timer,- havde "et fjols" til at stå og
råbe mig ind i hovedet hele natten "kender du noget til det Nina"?
Fjolset er selvfølgelig Nina's Siam,-......hæhæhæ et rigtig bette fjols

Nå men udstillingen gik godt for mig, jeg havde 2 af eget opdræt med,-
Berlinetta og Del Ray.
Lørdag startede med at få Del Ray farvebedømt igen....
Så nu er der ingen tvivl,- HAN er sortsmoke-hvid, og med garanti kan han
ikke blive sort-hvid igen
Del Ray fik Lørdag EX 2, det er jeg ganske fornøjet med, han er altså kun
lige gået i åben klasse hvor certifikaterne begynder at tælle.
Berlinetta blev Champion og blev også BIV jubiii og så på en DARAK
Søndag fik Del Ray sit første CAC og Berlinetta fik CACIB BIV NOM nu er jeg
stolt Vinderen på scenen blev en Hellig Birma flot gået Åse Nissen.

Et kæmpe Tillykke til Grit med EC'eren, fik desværre ikke tid til at komme
forbi til et lille glas, men det må jeg så have til gode *S*
En ren fornøjelse, at se så mange Skovkatte på scenen
Tillykke til alle.
Missetanker fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Hanne Dahl

Dato : 04-11-02 07:44

Hej Else og alle

Fra : Hanne Dahl

Dato : 04-11-02 07:59

Hej igen, men jeg skriver på den bærerbarer.Og så skal
man pludselig ser på¨hva´man trykker på*G*

Nå, men hej alle sammen,for at følje op på de andres fortælling om Glostrup.
Bambie opførte sig helt eksemplarisk og det var ikke Lars som have hende
oppe.
Det have derimod Jens og Hanne hvilket betyder at stewarden Carli tog hende
i sidste øjeblik*S* Hun slipper
ikke for at udstille alligevel, men det har vi ikke fortalt Bambie endnu*S*
Hekla tog det i stiv arm, der blev snerret af dommeren og som Lars beskrev
det "ben over det hele". Men hun blev
BIV samt NOM. Jep, Hekla var på scenen. Så det var et
dejligt plaster oven på såret efter Friggs afgang

Forresten Lars ville have efterladt en besked ,men vores
nye forbindelse var nede igen,SUK!!Så han satteden gamle op med den bærer
bare.

Slut fra Jens og Hanne Dahl.
vonfriberg