Nyt bundkort, meeeen hvilket...?
Fra : SA

Dato : 03-11-02 19:14

Efter at have taget munden for fuld med ønsker til et nyt bundkort, så
prøver jeg lige med et nyt forsøg.

Ønsker/krav er som følger:

AMD XP 2200+ (haves allerede!)
1 GB DDR-RAM
ATX kort.
ATA100 eller højere.
USB (gerne v.2.0, hvis muligt)
Integreret 100 MB netkort - ikke et ultimativ krav
RAID er ikke nødvendigt.
Onboard lyd er ikke nødvendigt.

Hvis muligt - indstille RAM hastighed og multiplier separat i BIOS.

Ellers, så taler vi om et rimelig standard bundkort med parallel port og
seriel porte, altså rimelig standard ATX.

Er der nogle gode idéer/erfaringer?

PS! Jeg har kig på et Soltek 75FRV, men intet ligger fast endnu.

/SA

Fra : Olesen

Dato : 03-11-02 19:34

"SA" <buffalo_bill@iname.com> skrev i en meddelelse

> AMD XP 2200+ (haves allerede!)

> PS! Jeg har kig på et Soltek 75FRV, men intet ligger fast endnu.

Du udnytter ikke det fulde potentiale med 75FRV med en Xp2200 cpu da
den ikke kører FSB333.

MVH