Tenchu til pc?
Fra : rhizome

Dato : 03-11-02 19:03

Hey
ved noen om tenchu stealth assasin findes til pc?
/dennis

--
"Jeg har længtes mod Skibskatastrofer
Og mod Hærværk og pludselig Død."

http://home1.stofanet.dk/ausfahrt-design

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 03-11-02 19:20

> Hey
> ved noen om tenchu stealth assasin findes til pc?
> [...]

tjaaaaa.. jeg har gået ind på www.snyd.dk og der bvar der er ikke koder til
det. For de har koder til alle spil. så det findes vist ikke til PC

Fra : KE

Dato : 04-11-02 10:32

"Steffen Jørgensen" <xapxip@gf.gt.gf> wrote in message

> tjaaaaa.. jeg har gået ind på www.snyd.dk og der bvar der er ikke koder
til
> det. For de har koder til alle spil. så det findes vist ikke til PC

Hej Steffen

Jeg har også spurgt for laaaang tid siden om det, der fik jeg negativt svar
desværre..... det er sådan et fedt spil!

Men jeg blev anbefalet at kigge nærmere på spillet Theif, dette har jeg dog
aldrig gjort - men sender nu forslaget videre til dig!

Kim

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 04-11-02 14:21

> [...]
dog
> aldrig gjort - men sender nu forslaget videre til dig!

OK. men jeg er kun 12 år. men jeg kan da se på det... skal jeg give en
andmeldelse på det?

Fra : Hjalte aka. izeqb

Dato : 09-11-02 01:45

On Mon, 4 Nov 2002 14:20:39 +0100, "Steffen Jørgensen"
<xapxip@gf.gt.gf> wrote:

>OK. men jeg er kun 12 år. men jeg kan da se på det... skal jeg give en
>andmeldelse på det?

Det er slet ikke det samme...

Hellere et spil som Hitman ell. Metal Gear Solid...

men det findes jo programmer til pc'en der kan emulere psx spil, så
det kan lade sig gøre at spille Playstation spil på pc'en....

Jeg ved der er en der hedder bleem, men om den er god osv. skal jeg
ikke gøre mig klog på.