NFS:HP2
Fra : Lars B. Jensen

Dato : 03-11-02 18:45

Nu har jeg fået guld i alle løb i Championship mode.... og hvad så!? Der
sker ikke rigtig mere, og jeg kan ikke komme videre.... er det virkelig
"det"?

Lars B. Jensen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 03-11-02 18:59

Lars B. Jensen wrote:
> Nu har jeg fået guld i alle løb i Championship mode.... og hvad så!? Der
> sker ikke rigtig mere, og jeg kan ikke komme videre.... er det virkelig
> "det"?

Tjah, du sidder ihvertfald med det dårligste NFS spil nogensinde. Jeg
synes ikke det kan være bekendt at sælge sådan noget halv færdigt crap.

Mvh

Bruno

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 03-11-02 19:45

Bruno,

> Tjah, du sidder ihvertfald med det dårligste NFS spil nogensinde. Jeg
> synes ikke det kan være bekendt at sælge sådan noget halv færdigt crap.

Hvis du læser mit link har du forklaringen. Skuffende, men desværre sandt.

Link:
http://makeashorterlink.com/?P31562342

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586

Fra : Jannick Depoilly

Dato : 03-11-02 23:14

"iddqd@worldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> wrote:

>Tjah, du sidder ihvertfald med det dårligste NFS spil nogensinde. Jeg
>synes ikke det kan være bekendt at sælge sådan noget halv færdigt crap.
>
>Mvh
>
>Bruno

Hvad mener du? Det er da klart det bedste hidtil. Masser af action og
gode baner og biler. HP styrer verden!

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 04-11-02 14:11

Jannick Depoilly wrote:

> Hvad mener du? Det er da klart det bedste hidtil. Masser af action og
> gode baner og biler. HP styrer verden!

Øh, sidder du med samme spil som alle andre? Måske du sidder med PS2
versionen?

Hvis du sidder med PC udgaven savner du så ikke:

Force Feedback der virker.
Splitscreen multiplayer
Orgentlig internet multiplayer
Damage andet end bare overfladiske effekter
Et cockpit
Ordentlig motorlyd
Forskellige vinkler ved replay....
Baner uden usynlige "mure".

Mvh

Bruno

Fra : Jannick Depoilly

Dato : 04-11-02 22:04

>Øh, sidder du med samme spil som alle andre? Måske du sidder med PS2
>versionen?
Pc-versionen

>Hvis du sidder med PC udgaven savner du så ikke:
>
>Force Feedback der virker.
Ejer ikke sådan noget fancy gejl

>Splitscreen multiplayer
Tør ikke lade andre røre mit keyboard ;)

>Orgentlig internet multiplayer
Kan jeg ikke pga proxy alligevel

>Damage andet end bare overfladiske effekter
Jeg rammer ikke noget - det er ENDELIG blevet muligt at køre bil i de
gode biler i stedet for at lakkere hegnet med dem

>Et cockpit
Er det ikke i fly-sims?

>Ordentlig motorlyd
Spiller alligevel med musik for fuld drøn

>Forskellige vinkler ved replay....
Jeg har ikke alzheimers - kan godt huske 5 minutter tilbage

>Baner uden usynlige "mure".
Dem er der da færre af end de tidligere (dvs har ikke ramt nogle endnu
- men som sagt, jeg kører på vejen)

>Mvh
>
>Bruno

Ja ok - spøg til side. Jeg indrømmer da at der er mangler i spillet:
Nightplay, spolknap i replay, dårligere strømmere->bedre modstandere,
og så skulle default driveren værre den der sidst spillede og ikke den
sidst genererede. Overall mener jeg klart at dette er det bedste og
mest action prægede spil i serien - porche var flot men gabende
kedeligt efter min mening.

Jeg vil forresten gerne høre om nogen kender et sted hvor
politihelikopterne smider bomber oveni busser og strømmere. Jeg synes
faktisk tit det er en fordel at have den helikopter efter sig eftersom
den taber bomberne ret forudsigeligt for mig men ikke AI'en - mon det
var meningen?

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 04-11-02 22:12

Jannick Depoilly,

> Pc-versionen

Hvis du så prøver PS2 versionen vil du se den store skuffende forskel og du
vil nok se alle de mangler PC udgaven desværre har .

Dybt, dybt skuffende.

Fra : Jannick Depoilly

Dato : 04-11-02 22:22

Har du både NFS - HP2 til PS2 og PC samt en computer der kan trække
det og en PS2? Jeg håber da, at du bare har prøvet det hos en ven (og
nok til at have en mening med hold i). Ellers kan du jo bare spille på
din PS2. Jeg er nu engang glad for mit spil.

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 04-11-02 23:34

Jannick Depoilly,

> Har du både NFS - HP2 til PS2 og PC samt en computer der kan trække
> det og en PS2?

Nej, jeg har ikke en PS2, men det har min kammerat.

Ja, min PC kan godt trække NFS:HP2.

> Jeg håber da, at du bare har prøvet det hos en ven (og
> nok til at have en mening med hold i).

Tjah, en 5-6 timers spil skulle jeg mene der var nok til at have en mening
i - og den er klart bedre til PS2 - det er ærlig talt fakta.

> Jeg er nu engang glad for mit spil.

Det er jo så kun godt . Den er skam ikke dårlig til PC, Xbox og de andre
platforme, men den er bedst til PS2.

Fra : Jannick Depoilly

Dato : 05-11-02 12:14

>Det er jo så kun godt . Den er skam ikke dårlig til PC, Xbox og de andre
>platforme, men den er bedst til PS2.

Fint, så er vi enige.

Fra : danni plougmann

Dato : 03-11-02 19:00

JEG HAR FÅET GUld i alle hot pursuit banerne og der skete heller ingenting
er igang med championchip nu
håber da på en secret bil eller bane på et eller andet tidspunkt.