Deling af internetforbindelse...
Fra : J. Kromann

Dato : 03-11-02 19:06

Hej!
Jeg har en IP-fra en internetudbyder (TeliaStofa) men øsker at ha'
flere computere på nettet... Jeg har en bærbar og en stationær, og
skal bruge en værtscomputer. Det er naturligvis den stationære der
skal opsættes til det, men nr jeg har kørt Guiden Netværksinstallation
i XP Pro, så virker det ikke. Men såsnart jeg sætter den bærbare til
værtscomputer virker det med det samme... Der er altså noget der
blokerer den staionære fra at give adgang til internet fra andre
computere... Hvordan løses dette??? Skal der bruges netværksbroer,
eller skader de mere end de gavner!? Læste et sted at det måske har
noget med administratorbruger at gøre... Er det rigtigt?? Eller hvad
kunne problemet ellers være!???

Hilsen Thomas Kromann, Svendborg