spørgeundersøgelse til statestik ang. MP3 ~
Fra : Peer E.P.

Dato : 03-11-02 18:36

Hjælp!!!

Vi sidder to gutter og skal lave et projekt på Odense tekniske skole, og vi
vil meget gerne have lidt hjælp til en statistik, om MP3 musik filer.

Ja Nej

Downloader du MP3 musik? [ ] [ ]

Køber du MP3 musik på nettet (F.eks. mymusic.dk)? [ ] [ ]

Brænder du din MP3 musik ud på CD'er? [ ] [ ]

(alle 3 emner er til "eget forbrug")

Mvh. Nikolai J. & Peer P., OTS.

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 03-11-02 20:13

Peer E.P. <FJERNDETHERelmer@x-bytes.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aq3mpp$2cjt$1@news.cybercity.dk...

Fra : Stampe

Dato : 03-11-02 22:28

"Peer E.P." <FJERNDETHERelmer@x-bytes.dk> skrev i en meddelelse
> Hjælp!!!
>

> Vi sidder to gutter og skal lave et projekt på Odense tekniske skole, og
vi
> vil meget gerne have lidt hjælp til en statistik, om MP3 musik filer.
>

> Ja Nej
>

> Downloader du MP3 musik? [ ] [ x]
>

> Køber du MP3 musik på nettet (F.eks. mymusic.dk)? [ ] [x ]
>

> Brænder du din MP3 musik ud på CD'er? [ ] [ x]

men prøv at erstatte mp3 med shn eller flac
Og nu inden helvede bryder løs - det jeg d/l kan IKKE købes kommcercielt
nogle steder overhovedet. Det distribueres/deles/byttes gratis af fans, for
fans, mellem fans.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 04-11-02 01:16

> [...]

> Downloader du MP3 musik? [ ] [x]
>

> Køber du MP3 musik på nettet (F.eks. mymusic.dk)? [ ] [x]
>

> Brænder du din MP3 musik ud på CD'er? [ ] [x]

Kvaliteten er for ringe - simpelthen!

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-11-02 08:59

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-11-02 13:03

> [...]
>

> Downloader du MP3 musik? [* ] [ ]
>

> Køber du MP3 musik på nettet (F.eks. mymusic.dk)? [* ] [ ]
>

> Brænder du din MP3 musik ud på CD'er? [* ] [ ]

M.V.H...Benny

Fra : Queenie

Dato : 04-11-02 20:17

http://www.kandu.dk/