Americas Army
Fra : Christian Trier Clau~

Dato : 03-11-02 17:18

Hej Allesammen

Jeg har prøvet at få et password til at spille americas army, men det virker
ikke. Man skal gå ind på deres server og så skal man "subscribe" for at få
passwordet sendt til ens email, men jeg modtager det aldrig. Hvordan kommer
man bedst igang med at spille, jeg kan nemlig kun spille den første
træningsbane hvor man skal skyde med M16

Med venlig Hilsen
Christian

Fra : Morten

Dato : 04-11-02 19:53

> [...]
> man bedst igang med at spille, jeg kan nemlig kun spille den første
> træningsbane hvor man skal skyde med M16

Hm, jeg blev registreret for længe siden, lige da spillet kom frem, men det
foregik vist sådan her: Man skulle gennemføre øvelsesbanen og straks
herefter logge sig op hos deres server for en godkendelse, hvorefter der
var adgang videre fra spillets menu.
Men det er da muligt, de har ændret proceduren. I dag skal man fx ikke
længere gennem den ret krævende beståelses-øvelsesbane, hvor ens hold
skulle vinde en masse gange i træk over det andet hold.

Mvh.
Morten

Fra : Martin_P

Dato : 05-11-02 10:12

Hvor henter man det spil? For jeg mener at have hørt at det er et gratis
spil ?

martin_P

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 05-11-02 10:26

Martin_P wrote:

> Hvor henter man det spil? For jeg mener at have hørt at det er et gratis
> spil ?
>
> martin_P

Et åbenlyst gæt ville være at kigge på www.americasarmy.com .

Mvh. Jacob.

Fra : Herbert

Dato : 05-11-02 18:20

> Hvor henter man det spil? For jeg mener at have hørt at det er et gratis
> spil ?

Har skulle være en god chance http://www.aafiles.com./

/Erik