Direkte kabel mellem Win95 og Win2000
Fra : Kasper

Dato : 03-11-02 15:53

Hejsa

Mon der er nogen der kan hjælpe mig?

Jeg skal have forbundet en win95-maskine med en win2000-maskine via et LPT-kabel....

Jeg har kablet, men jeg ved ikke hvad jeg ellers skal gøre.
- Mon der er nogen der gider skrive en kort step-by-step-vejledning?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.
Kasper

Fra : Calle.

Dato : 04-11-02 14:33

Kasper wrote:
> [...]
>
> Jeg har kablet, men jeg ved ikke hvad jeg ellers skal gøre.
> - Mon der er nogen der gider skrive en kort step-by-step-vejledning?

læs hjælp i windows, der står det beskrevet.

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Kasper

Dato : 05-11-02 20:08

"Calle." <Calle@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> læs hjælp i windows, der står det beskrevet.
>
> --
> Automatik Mekaniker
> Calle

Hej igen

Jeg har forsøgt, men det er desværre ikke lykkedes.
- Så hvis der er nogen der vil ofre et par minutter på at lave en
step-by-step vejledning, er den meget velkommen.

På forhånd tak.

Mvh.
Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-02 16:43

">
> Jeg skal have forbundet en win95-maskine med en win2000-maskine via et LPT-kabel....
>
> Jeg har kablet, men jeg ved ikke hvad jeg ellers skal gøre.
> - Mon der er nogen der gider skrive en kort step-by-step-vejledning?

Hent Windows Commander her : www.ghisler.com
Gå ind under Net>kabelforbindelse til anden PC.

Mogens.