PWS og SSI
Fra : Andreas Paasch

Dato : 28-02-01 12:45

Hej NG,

er der nogen der ved, om PWS kan vise SSI kodning eller skal siderne lægges
på en decideret webserver?
Min PWS siger nemlig, at jeg har fejl i min SSI kodning, selvom uploaded
kodning vises korrekt.

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-02-01 14:47

Filen skal hedde *.stm.

Fra : Andreas Paasch

Dato : 28-02-01 14:56

Tak Jens Peter,

men vil det sige, at jeg med *.shtm eller *.shtml ikke får PWS til at vise
siderne korrekt?

Hmmm, det må jeg prøve om mit WebHotel kan håndtere, for de vil kun vise
..shtml sider korrekt med SSI, ikke .shtm-filer.

Underlig verden ....

Mvh.
Andreas

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-03-01 00:46

Ja.

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 01-03-01 18:43

Andreas Paasch wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Underlig verden ....

Bills verden

Det kan varmt anbefales at skifte til Windows 2000 (der er IIS med på CD'en).

Ha det rart
Jonas