"Føchgaard"
Fra : DyrlundBøg

Dato : 03-11-02 14:49

På dda´s folketælling 1787 for Sundbyøster i Tårnby sogn på Amager står der
ved Cathrine Fyhn anført, at hun er "Huusholderske paa Føchgaard". Jeg har
forgæves søgt gården på Nettet; er det måske en "læsefejl"? Er der nogen i
gruppen, der ved, hvor gården lå?

Med venlig hilsen
Johnny Bøg, Ribe.

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 03-11-02 16:19

Prøv at tage kontakt til
Sundby Lokalhistoriske Forening
email fllamberth@hotmail.com
hjemmeside http://www.sulfo.subnet.dk/

Med venlig hilsen

Tom Stryhn Sr.
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/
hjemmesiden er sidst opdateret 28.10.2002