julegaveide ?
Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 03-11-02 13:33

Fra : Brizz

Dato : 03-11-02 16:01

> http://medlem.spray.se/ingerjohnsson/butiken.htm
> Hilsen Vibeke
> --
Har selv lavet en en pude af Krøjer kugler. Det er er hit!

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 03-11-02 21:31

"Brizz" <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> skrev i en meddelelse

> Har selv lavet en en pude af Krøjer kugler. Det er er hit!

Hvad gav du for Krøyerkuglerne, og hvor fik du dem?

Mvh. Else - der selv har planer om at sy en pude.
--

www.geocities.com/gyldenk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-11-02 21:44

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> writes:

> Hvad gav du for Krøyerkuglerne, og hvor fik du dem?

Krøyerkugler kan købes i de fleste stofbutikker, desværre er der ikke
ret mange af den slags der har deres produkter på nettet.

Hos Apollo Kurve koster de 30 kroner for 10 liter, 120 kroner for 50
liter og 198 kroner for 100 liter.
http://www.apollokurve.dk/SkumogTilbehoer.htm

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Brizz

Dato : 04-11-02 21:24

> Hvad gav du for Krøyerkuglerne, og hvor fik du dem?

Kan ikke huske prisen. Men vi købte en stor pose så der var nok til 2. Vi
købte dem i Fredensborg indkøbs central i City2 i Taastrup

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Ann K.

Dato : 04-11-02 21:43

Hejsa.
Bare til oplysning... Fredensborg Indkøbscentral har skiftet navn til
Panduro Hobby. De har også en hjemmeside, som jeg selvfølgelig ikke lige
kan huske Det er dog et stort minus ved forretningen, at de så
afgjort godt ved, hvor meget de skal tage for deres varer ;-(
Men jeg *tror* at krøyer-kugler kan købes en hel del billigere gennem
www.stofogstil.dk Fordelen her er at man også kan købe stoffet til
puderne...desuden sender de direkte til bopælen (gældende posttakst), så
man slipper for at skulle slæbe rundt på en kæmpepose krøyer-kugler...
det var den reklame ))

Mvh Ann - der skam _har_ planlagt at lave sådan en pude til både vuffere
og missere... når altså Ranje ikke længere er til - han ælsker at tisse
på noget blødt, som ligger på gulvet! ;-(

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 04-11-02 23:16

In article <aq6m3u$tn$1@sunsite.dk>, Ann K. <tsars@os.dk> wrote:

> Mvh Ann - der skam _har_ planlagt at lave sådan en pude til både vuffere
> og missere... når altså Ranje ikke længere er til - han ælsker at tisse
> på noget blødt, som ligger på gulvet! ;-(

tjah - vi har faktisk haft sådan en pude en kort overgang. En kollega
kom med den, fordi hun tænkte at mine katte ville kunne lide den. Og
især Ditte var da også vældig interesseret. Men hver gang hun ville
træde op på den _raslede_ den ad hende så hun kom aldrig videre -
og efter en tid røg den ud igen.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 04-11-02 23:44

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> især Ditte var da også vældig interesseret. Men hver gang hun ville
> træde op på den _raslede_ den ad hende så hun kom aldrig videre -

Ah, så begynder jeg endelig at fatte hvad "Krøjerkugler" er for nogen. Det
er de der flamingoagtige tingester der er i sækkestole ikke?

Andrea (min mindste datter) har en sækkestol, og den har Phumba i perioder
været MEGET glad for at ligge i. De sidste par dage har Basil fået den fikse
idé at den skulle MYRDES: Han laver luftangreb på den, og af en eller anden
grund lander han i "frøstilling" i den - HVER gang. Det ser herresjovt ud
Og det gør åbenbart ikke noget at den "rasler af dem" - nærmest
tværtimod.

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Camilla Scharff

Dato : 05-11-02 00:03

"Ann K." <tsars@os.dk> skrev...
> Bare til oplysning... Fredensborg Indkøbscentral har skiftet navn til
> Panduro Hobby. De har også en hjemmeside, som jeg selvfølgelig ikke lige
> kan huske

http://www.panduro-hobby.dk/ - så nemt *kan* det være (men er det ikke
altid...)

Mvh. Camilla

Fra : Mette Jensen

Dato : 03-11-02 16:56

V.Lerche & S.Andersen wrote:

> http://medlem.spray.se/ingerjohnsson/butiken.htm
> Hilsen Vibeke

Det kunne faktisk godt være!
Hvis der kommer gæster der har læderjakke på, hopper Kashmir nærmest op af
dem. for at få lov at ligge på den!
Når han så får lov, bliver han trolig liggende til de skal hjem igen.....
Såå.... det kunne være jeg begynde at sparer sammen

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 03-11-02 21:28

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3dc517ec$0$813$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> http://medlem.spray.se/ingerjohnsson/butiken.htm
> Hilsen Vibeke
> --

En lille bøn: kunne du og andre, der poster et link, ikke lige skrive en
lille smule om, hvad det går ud på?
Jeg er nødt til at spare på nettiden, så jeg henter alle meddelelserne hjem
og lukker derefter forbindelsen. Hvis der så er nogle links iblandt der ser
interessante ud, går jeg tilbage til dem, når jeg har læst alle meddelelser.
Men et link, jeg ikke aner hvad går ud på, springer jeg oftest over (dem af
typen "Se lige den her" eller "Er den ikke sød?").

Så bare et par ord om, hvad julegaveideen eller hvad det nu er, går ud på,
ville være dejligt

Mvh. Else.
--

www.geocities.com/gyldenk