Aalborg Metal Festival
Fra : Ukendt

Dato : 03-11-02 12:25

Nogen herinde der var til Metal Festival i Aalborg i går?
Hvilke bands synes i var fedest?

Fra : TFB

Dato : 03-11-02 14:40

> Hvilke bands synes i var fedest?

Mercenary var klart bedst. Den vilde Halford vokal. Sejt.
Iøvrigt et vellykket arrangement.

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-02 14:58

> Mercenary var klart bedst.

Jeg er enig. Det var også dem jeg kom for at se.
Jeg blev også positivt overrasket over Barcode og The Haunted.

Fra : - A

Dato : 03-11-02 20:59

On Sun, 3 Nov 2002 14:40:14 +0100, "TFB"
<t.fibaek.bertel@(fjerndette)mail1.stofanet.dk> wrote:

>Mercenary var klart bedst. Den vilde Halford vokal. Sejt.
Enig.......Mikkel Sandager er en ganske fortræffelig sanger.

Hvis du har mulighed for det optræder han sammen med hans andet band
"Lowdow" på "Baghuset" i Vejgaard 07/12.

Support denne aften er Primus Jam.

>Iøvrigt et vellykket arrangement.
Helt klart - alt klappede som det skulle.

Men jeg syntes nu der var lidt knas med lyden tidligt i Transport
League sættet - især den venstre scenehøjttaler skrattede vildt i en
periode.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : - A

Dato : 03-11-02 20:59

On Sun, 3 Nov 2002 12:25:25 +0100, <Burligum> wrote:

>Nogen herinde der var til Metal Festival i Aalborg i går?
Ja, jeg var og det var da en oplevelse af de helt gode. Masser af god
musik, godt øl og en god messe før musikken gik igang.
Jeg fik bl.a købt "First Enslavement" fra Koldborn - det er death der
sparker røv så det gør noget.

>Hvilke bands synes i var fedest?
Well, Geronimo var grineren og musikalsk også ret okay.
Skal jeg vælge et band som dagens bedste må det næsten være Koldborn -
jeg er mest til death. Men naturligvis skal Mercenary også fremhæves -
det giver en god lyd med den sanger de har i Mikkel Sandager.

Barcode og Stomped var heller ikke så tossede.

Reclusion oplevede jeg slet ikke - mens de spillede var jeg gået til
spisepause.

Der var vist en del der ikke så dem, har jeg ladet mig fortælle.
Barcode havde varmet publikum op i en sådan grad, at en ekstra lang
pause fra musikken var nødvendig.

Hvad synes i om arrangementet i al almindelighed - var musikken okay
og hvad med messen. Var det for dyrt eller er prisen okay?

Der kommer iøvrigt en metalfestival igen til næste år, og den i år har
givet overskud.

Og så lige til slut - inde på
http://www.metal-coven.dk/aalborg_metalfestival_2002.htm ligger der et
par anmeldelser klar - flere er på vej med billeder også.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas
doom, goth, death, power....
at www.metal-coven.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-02 19:41

> Well, Geronimo var grineren og musikalsk også ret okay.

Helt enig :)

> [...]
> det giver en god lyd med den sanger de har i Mikkel Sandager.
>
> Barcode og Stomped var heller ikke så tossede.

Jeg synes Stomped var en smule for "nu-metal'et"
Koldborn og Barcode var derimod helt i vinkel!

> [...]
> Der var vist en del der ikke så dem, har jeg ladet mig fortælle.
> Barcode havde varmet publikum op i en sådan grad, at en ekstra lang

Deriblandt mig.
Jeg oplevede hverken Raunchy, Reclusion eller Transport League.

> Hvad synes i om arrangementet i al almindelighed - var musikken okay
> og hvad med messen. Var det for dyrt eller er prisen okay?

Jeg synes det var fedt at "varme op" med messen først.
Prisen var også okay, det var jo trods alt et heldagsarrangement...

> Og så lige til slut - inde på
> http://www.metal-coven.dk/aalborg_metalfestival_2002.htm ligger der et
> par anmeldelser klar - flere er på vej med billeder også.

Det bliver også fedt at se den video Mercenary optog!!
Den kommer på deres hp på et tidspunkt.