Ericsson T65 menu fejl
Fra : T.

Dato : 03-11-02 11:24

Hejsa
jeg har lige haft min t65 inde hos EMTS for at få den repareret, så den ikke
gik ud hele tiden. men herefter er wapmenuen meget underlig, og under
opsætning er mange af adgangene bare skrevet som firkanter og de ændrer navn
af sig selv - desuden er det ikke muligt at gemme sin wapindstillinger. Er
der andre der har haft det problem?

MVH Thomas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-11-02 15:19

"T." <kragh@nork.auc.dk> wrote in message news:aq2tg4$6g$1@sunsite.dk...
> [...]
navn
> af sig selv - desuden er det ikke muligt at gemme sin wapindstillinger. Er

Jaja, det problem har jeg også haft efter en tur hos teleservice.... Der må
ske en eller anden fejl under overførsel af firmwaren.. Eller de opdatere en
fejlbehæftet firmware version..

Desuden synes jeg teleservice er elendige.. de siger de opdatere til nyeste
firmware.. og så for man el total gammel version, som er over 6 månedere
gammel...

Fra : Lasse T. Jørgensen

Dato : 05-11-02 14:15

Jeg har samme fejl .... !! Men jeg kan da forstå man ikke bør gøre mere ved
det !!