Fallout2+win2k
Fra : Silas Alstrup

Dato : 03-11-02 11:53

Hejsa

jeg har lige fået fat i denne gamle klassisker (subjekt), men jeg kan _ik_
få det installeret på win2000. Nogen der har NOGENSOMHELST ide til hvordan
det ku lade sig gøre, så jeg kan spille mit herlige fallout2? :)
På forhånd tak.

Hilsen Silas Aka Zubject

Fra : Frost

Dato : 03-11-02 13:20

"Silas Alstrup" <sea@grin.dk> wrote in message
> [...]
> få det installeret på win2000. Nogen der har NOGENSOMHELST ide til hvordan
> det ku lade sig gøre, så jeg kan spille mit herlige fallout2? :)

Hvad er det præcist der går galt? Hvilke fejlmeddelelser kommer der?
Prøv at sætte installationsprogrammet til at køre i Win9x compatability
mode.

Fra : Silas Alstrup

Dato : 07-11-02 21:22

Efter lidt roden rundt virkede installationen pludseligt.. Tak for alt
anyway =)

Hilsen silas

Fra : arc@na

Dato : 05-11-02 15:56

> [...]

> _ik_ få det installeret på win2000. Nogen der har NOGENSOMHELST ide
> til hvordan det ku lade sig gøre, så jeg kan spille mit herlige

Det kører i olie her, helt uden tweaks...

arc@na