Ide + S-ata?
Fra : sls[2770]

Dato : 03-11-02 11:31

Hej NG!!

Jeg har et Asux P4S8X.
Kan man godt bruge en S-ata converter, med en HD på, samtidig med at man har
harddiske på de normale Ide porte??

Så systemet har 3 harddsike og 2 Cdrom drev....

Mvh sls

Fra : UnlockServices.Dk

Dato : 03-11-02 11:54

> Jeg har et Asux P4S8X.
> Kan man godt bruge en S-ata converter, med en HD på, samtidig med at man
har
> harddiske på de normale Ide porte??

Mit system har 5 HDD + 2 CdRom drev
de 3 af diskene sidder på Promise ATA 100 controller
og det virker fint ( bortset fra at Drive image ikke kan se de 3 på ATA
Cont. kortet så den melder fejl )
men ellers virker det som de org IDE slots på dit bundkort

Mvh
"C@ss"
Inventor of www.unlockservices.dk

Fra : sls[2770]

Dato : 03-11-02 12:28

> [...]
> Cont. kortet så den melder fejl )
> men ellers virker det som de org IDE slots på dit bundkort

Ja, men jeg har S-ata onboard, og ville vide om man kunne bruge denne
samtidig med de normale Ide porte, eller om det var enten eller?

Mvh sls

Fra : -=Madsen=-

Dato : 03-11-02 16:40

<-------------------->
> Ja, men jeg har S-ata onboard, og ville vide om man kunne bruge denne
> samtidig med de normale Ide porte, eller om det var enten eller?
<-------------------->

Det er lidt tidligt at udtale sig om, da der ikke er nogen Sata diske på
marked endnu

Men jeg er da meget overbevist om det vil virke... kan ikke se hvorfor det
ikke skulle..

Fra : sls\(2770\)

Dato : 03-11-02 18:43

> Det er lidt tidligt at udtale sig om, da der ikke er nogen Sata diske på
> marked endnu

Jeg mener også en gammeldaws HD med en S-ata converter.

Mvh sls