Psykosen hos porno-aktøren/Jens Okking ned~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-02 04:39

Psykosen hos porno-aktøren/Jens Okking nedtur

Intelligent adfærd er fx fægtningens uforudsigeligt varierede stød og
undvige-manøvrer - og andre udslag af hjernens subtile kreativitet.

Men i den dagdrøm, der har porno som krykker, flygter vi fra de svære krav
og facader.

" Overfor oss selv spiller vi alle mer enfoldige enn vi er. På den
måten hviler vi ut fra våre medmennesker.Nietzsche

"Vi elsker at være i naturen, for den har ingen mening om os. Nietzsche

Når vi leger os ind i porno-filmenes dagdrøm er det en imbecile stupide
dyriske adfærd , der er ideal. Kvinden har åben mund og polypper som en
åndsvag. Vulgær vrængen og tilbagevenden til anal-oral-laktal.genital fase
Manden udfører rytmisk ind-ud bevægelse - som en indadvendt autist med
ufrivillige monotone bevæge-mønstre.

I den fladpandede ekstase slikker man på brystvorter og fingre og pikke uden
stort rafinement, uden den intelligens , der adskiller de spændende
personligheder fra fra de sindsyge.

Den intelligente foto-model kan træde ud af en bil og tænde en cigaret på en
flirtende, drillende udfordrende måde, men regression til dionysisk
rus-agtig ekstase på lagnerne, er for silikone-pumpede dumme blondiner med
halv-gode proportioner, og de gives aldrig den prestige, som en
Oscar-vindende skuespillerinde, eller en politisk korrekt Rene
Simonsen-fotomodel, får.

Kvindemagten ønsker ikke kunstnerisk porn - det skal være noget man skammer
sig over at bruge, og den ægte vare skal værdsættes langt mere. Har man
besluttet. Og søger at styre. Magthavertoppen (som jeg tiltror afgørende
feminint islæt) er åbenbart ikke sikker på, at den ægte være er
konkurrencedygtig, hvis ikke onani-drømme skammes ud.!

Den retarderede dreng, er "leger med sin egen lort", er en myte skabt af
omsorgs-svigtede spædbørn, der ikke får egnet frihed og legetøj, og derfor
let bliver optaget af deres "eget mudder" for en kort tid.

Men "Jackass"aktørerne der provokerer med at skide offentligt, er fulde af
sjovt oprør og tabubrud.

Der produceres faktisk en del lidet kendt, sophistikeret porn, med
SM-rollespil og realistisk, intelligent flirt, og en story-line man kan være
spændt på - og disse har undertiden været vist på Københavner-Kanalen, sent,
men det er åbenbart for godt til, at man vil vise det ofte. Eller måske
smagspanelerne har vist, at det giver dele af TV-kanalens målgruppe
mindreværdskomplekser, og derfor har man erstattet det med rutine-porn.

Jeg tror dog let man kunne gøre det meget bedre, hvis man ville (de få gode
film jeg har set, har ikke været for KanalKlog æggehoveder).

Har man taget speed, kører tankerne i ring, og man slikker sig om læberne
(evt. til hudløshed) . Dette baby-agtige slikkeri er typisk for de ofte
viste "adult film"s monotone skuespilleradfærd.

Som Nyrup sagde "det må kun gøres bedre".

EN HELT ANDEN OG EGENTLIG PSYKOSE , er fornylig brudt ud hos den populære,
folkelige skuespiller og EU-parlamentariker, Jens Okking(S), som ifl EB 29
okt er indlagt med dyb depression, altså regulær, alvorlig psykose af den
type, der tvangsindlægges for(hvilket er sket - og æren søges genoprettet
ved at skuespiller venner i stort tal sørger med ham, og slår på at "sygdom
er hver mands herre" og lægeteknologi er svaret.

Jeg tror at sådant , og meget andet vanvid, skyldes den af visse karakterer
valgte indre splittelse med extreme fortrænginger, fordi man skal bilde
publikum og sig selv ind, at man er åh så lykkelig og ægte og spontan,
djærv, slagfærdig, populistisk, charmerende.

Skuespillere har et farligt job som professionelle løgnere, der ofte hopper
på det kulturskabte bedrag, og jeg har længe tænkt, at Okking var gennemført
falsk og uægte, i sin iscenesættelse af den glade intuitive tyksak. Så nu
ligger han som han har redt - siger min forhåbentlig sundere intuition!

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-11-02 23:31

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det var en nyhed sund sjæl i et sundt legme
MVh Steen