Rettelser
Fra : Helle Nielsen

Dato : 03-11-02 00:53

Hejsa.

For en uges tid siden gik Emils hjemmeside i luften. www.hellenielsen.dk
Jeg bad om ris og ros og evt. gode råd til ændringer og fik også respons på
det. Tak for det! Jeg har nu været inde og rette lidt i det og finpudset men
jeg vil stadig meget gerne have hvis nogen er utilfreds, har gode råd osv.

Og samtidig gør jeg lige opmærksom på at det er muligt at følge Emils vægt
hver uge med nyeste billede af ham taget samme dag som han er vejet.
Vi har haft ham i 14 dage nu og uge 1 tog han 115 gram på og uge 2 tog han
120 gram på - jeg synes det er RET flot! Og energien og appetitten fejler
bestemt ikke noget længere! *phew!*

Kærlig hilsen Helle