MS Windows
briani 27239
Windows 2000 brugerprofil
Fra : Waingro

Dato : 03-11-02 00:41

Min brugerprofil har mystisk nok sneget sig op på at fylde 702MB og det går jo meget ud over performance... Jeg kan ikke forstå hvorfor den fylder så meget.
Jeg har IKKE filer gemt på SKRIVEBORDET, men kun genveje...

Hvad går der galt??

HJÆLP!!!!!

Fra : Peter Skyttegaard

Dato : 03-11-02 08:20

Hej!

Det kunne være "temporary internet files", som ligger og fylder op.
Tag et kig på Internet Explorer - under menu punkt Tools - Internet Options.
På faneblad "General" vælger du "Settings" under "Temporary Internet
Files" - Her finder du en slider, der styrer, hvor meget plads du kan bruge
på cachede internet-filer.

Ellers så kig under C:\Documents and Settings\"dit user name" og se, hvor
det fylder op - du skal dog vælge "Show hidden and system files" i Explorer
options, da du ellers ikke ser ret meget.

Håber, det hjælper.

Mvh,
Peter

Fra : Peter Skyttegaard

Dato : 03-11-02 08:21

Glemte at nævne, at hvis det er "Temporary Internet Files", er der en knap
til at slette disse lige ved siden af "Settings"-knappen.

- Peter -

Fra : Peter Dahl

Dato : 04-11-02 19:00

"Waingro" <skiveedb@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
så meget.
> Jeg har IKKE filer gemt på SKRIVEBORDET, men kun genveje...

Jeg er slem til at gemme filer på skrivebordet og har aldrig vist at det
skulle påvirke performancen i negativ retning - hvor finder man sin
brugerprofil ?

Peter