Arthur Petersen i Nørre Vedby 1945
Fra : Kippinge

Dato : 03-11-02 00:40

Da jeg er i gang med mit stamtræ, men stadig mangler nogle oplysninger,
som jeg ikke kan skaffe, vil jeg høre om der er nogen der kan hjælpe mig
med, at komme med nogle oplysninger om Arthur Petersen der skulle have
boet i Nørre Vedby Sogn i 1945.

http://www.kandu.dk/

Fra : Bodil Madsen

Dato : 03-11-02 14:57

Hvis ikke du har prøvet det, kunne du kontakte Lokalhistorisk Arkiv for
Nørre Alslev, Vålse Vesterskovvej 2, Vålse, 4840 Nørre Alslev telf. 54 43 10
99.
Med venlig hilsen
Bodil Madsen