Sværddrager ok kønsskifte
Fra : Nissen

Dato : 02-11-02 23:29

Hej med jer.

Er der en der ved hvor man kan finde et bevis på at sværddragere ikke kan
skifte køn.
Jeg har et par stykker der pårstår at de kan (GAAAAB)

Mvh
Jesper Nissen

Fra : Plesner

Dato : 03-11-02 02:16

> Er der en der ved hvor man kan finde et bevis på at sværddragere ikke
> kan skifte køn.
> Jeg har et par stykker der pårstår at de kan (GAAAAB)

Det er en af de ting, man ikke kan 'bevise'. Imidlertid har utallige forsøg
under laboratorieforhold uden undtagelse været negative i den henseende.

Jeg skal gerne være behjælpelig med fotokopier fra diverse bøger, som
kommer til netop denne konklussion.

Det er en af de her sejlivede vandrehistorie på niveau med skrønen om
meterlange alligatorer/krokodiller i kloaksystemet under New York. I begge
tilfælde ville selv en ret begrænset viden om de emner, det drejer sig om,
med det samme udelukke muligheden for, at det kunne finde sted.

Plesner

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 03-11-02 09:18

Kan kun give dig ret.

Det er nok begrænset hvor meget sollys og varme der er i kloaksystemmerne i
NY, så hvis vi tænker på at krybdyr er koldblodede(heri blandt krok's og
alli's), og derfor bruger varme til at få energi, er det nok meget tvivlsomt
om en krok - eller en alli for den sags skyld) - ville overleve ret længe
uden varmt lys.

--

Venligst / Regards,
Thomas Schreiber - stall.dk

"There are two things in life which are infinite. The univers, and humans
stupidity!"
- Albert Einstein