Nokia 3310 hvor er den billigst?
Fra : Flemming Rubini

Dato : 02-11-02 19:26

`Min telefon er slidt op. Hvor kan jeg købe en 3310 billigst pt.

vh Flemming Rubini

Fra : Henrik Krogh

Dato : 02-11-02 23:49

Flemming Rubini <flemming@REMOVE-FJERN-DETTErubini.dk> wrote:

> `Min telefon er slidt op. Hvor kan jeg købe en 3310 billigst pt.
>
> vh Flemming Rubini

Prøv at kikke på
http://www.mobilauktion.dk/
ellers er der
www.mobilpriser.dk
vh
Henrik Krogh

Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 03-11-02 00:01

www.wannasave.dk
www.tele-k.dk

Begge steder 99 kr + 50 kr i oprettelse, samt 40 kr i 6 mdr + 50 kr. til
oplåsning.
Ialt ca. 440 kr.

mvh Thomas
www.markedspladsen.dk

Fra : Flemming Rubini

Dato : 03-11-02 01:09

Tak for hjælpen begge to.

wannasave og tele-k ser godt ud.

Hvor kan man få låst telefonen op for 50,- kr som det er nævnt?

vh Flemming Rubini [2100]

Fra : Henrik Krogh

Dato : 03-11-02 11:34

> [...]

> Tak for hjælpen begge to.
>
> wannasave og tele-k ser godt ud.
>
> Hvor kan man få låst telefonen op for 50,- kr som det er nævnt?

Se nyhedsgruppen:
dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock

"Der fødes en Rubini hver dag - som tør sige sin mening - gud ske lov
for det"
vh
Henrik

Fra : Flemming Rubini

Dato : 03-11-02 13:50

LOL
Tak.

vh Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 03-11-02 13:50

Thomas Andersen [9000] <Lomme@stofanet.dk> wrote:

> www.wannasave.dk
> www.tele-k.dk
>
> Begge steder 99 kr + 50 kr i oprettelse, samt 40 kr i 6 mdr + 50 kr. til
> oplåsning.
> Ialt ca. 440 kr.
Tak for hjælpen.
Jeg bestilte hos Wannasave.

Der står ingen steder, før du er kommet langt i din bestilling, at du
skal betale 25,- kr. i transaktionsgebyr for brug af visa-kort.

Det er en lidt skidt markedsføring,; synd for et ellers flot website
etc.

vh Flemming Rubini