"NE2000 compitaible" netkort
Fra : x-ant

Dato : 02-11-02 17:49

Hejsa, jeg har fundet et gammelt netkort, som jeg kun lige skal bruge i 14
dage, min min win 2000 finder den som do. men har ingen drivere til den, det
er en 10 mbit med rj45 og BNC og så er den til ISA
er der mon nogle der har sådan en driver???
og ja, jeg ved godt at et nyt kort kun koster 100..

Mvh Brian

Fra : Ivar

Dato : 02-11-02 18:47

x-ant skrev:

> og så er den til ISA

Hvis du skal flytte blot en smule data til eller fra en computer
med et pci-netkort, vil din computer gå fuldstændigt i knæ.
ISA bruger lige så meget cpu-tid i dag, som den gjorde i 1980.

Hvis du kører Windows, burde der være en driver til NE2000
med. Nogle gamle kort skal indstilles med jumpere eller med
et stykke speciel software.

Ivar