Shared drev på lokalnet. - Extern Hd.
Fra : Jp J

Dato : 02-11-02 17:44

Jeg læste for et stykke tid siden om en hard-disk til lokalnet. Det var
noget med at denne unit indeholdt alt hvad der er nødvendigt ( controller,
netkort etc. ) for at kunne tildeles selvstændig ip på nettet. - Den skulle
faktisk kun have 230V og en ledig port i switchen.

Har jeg fattet det korrekt ? mit problem er bare : Jeg kan ikke husk hvad
den gizmo hedder...

Hvilke dele ville evt. være nødvendige, hvis jeg selv vil eksperimentere med
at lave sådant et drev ?

Mvh.
JpJ

Fra : Alex Kristensen

Dato : 04-11-02 17:47

Jp J wrote:

> [...]
> faktisk kun have 230V og en ledig port i switchen.
>
> Har jeg fattet det korrekt ? mit problem er bare : Jeg kan ikke husk hvad

NAS - Network Attached Storage

--
Alex Kristensen
   news@taiwu.ath.cx

A crowd counts many heads but few brains.