MS Windows
briani 27239
Ntfs til fat 32
Fra : NespeJ

Dato : 02-11-02 17:24

Kan man ikke konvoter et ntfa til et fat 32 drev uden at skal formater ??

--
MVH
Claus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-11-02 18:04

"NespeJ" <claus_jepsen@tiscali.dk> wrote in message
> Kan man ikke konvoter et ntfa til et fat 32 drev uden at skal formater ??

Jeg har lige gjort ovenstående på min bærbare med PartitionMagic 8.0

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 02-11-02 22:45

Bjarke Hansen,

> Jeg har lige gjort ovenstående på min bærbare med PartitionMagic 8.0

Hvad med Partition Magic v7.0. Mon den også kan?

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-11-02 00:41

Kommer an på NTFS versionen.

Fra : jens peter

Dato : 02-11-02 18:06

Det kan Partition Magic ordne uden problemer, og så kan den også så
meget andet.

m.v.h.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-11-02 18:57

"NespeJ" <claus_jepsen@tiscali.dk> skrev :

>Kan man ikke konvoter et ntfa til et fat 32 drev uden at skal formater ?

Jo, med partition magig, som svaret så mange før her i gruppen.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-11-02 19:00

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Jo, med partition magig, som svaret så mange før her i gruppen.

hvorfor svarer du så

Gad vide om det giver problemer med Danske Styresystemer?

Programmet sagde, at hvis styresystemet var andet end de forskellige
hovedsprog.. Kunne det være at filnavne blev fucket op....

Jeg har heldigvis engelsk XP, og der var ingen problemer... Men nogen der
har prøvet det med en Dansk?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-11-02 19:40

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> skrev :

>hvorfor svarer du så

Jeg havde ikke fået hentet de to tidl. svar i tråden, da jeg
svarede.

Herudover er det besvaret flere gange i løbet af de sidste par
uger.