Tabel-problemer...
Fra : mmmmmmm

Dato : 28-02-01 11:07

Jeg har lavet en tabel med en masse tekst i.
Under tabellen har jeg en <hr> og under den noget tekst.
Men hvis jeg gør størrelsen på browservinduet mindre, bliver tabellen
smallere og højere. Det regnede jeg også med. Men det der står under
tabellen bliver mast op på siden af tabellen. Hvorfor bliver det ikke bare
skubbet længere ned på siden.?? Hvad kan jeg gøre ved det?

Mvh. Christian

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 28-02-01 13:25

"mmmmmmm" <criiz@hotmail.com> udtrykte:

> [...]
>tabellen bliver mast op på siden af tabellen. Hvorfor bliver det ikke bare
>skubbet længere ned på siden.?? Hvad kan jeg gøre ved det?

Det er _meget_ svært at gætte, umiddelbart lyder det som om koden er OK.

1: Kom med en adresse, eller en kodestump.
2: Sørg for at siden validerer med http://validator.w3.org

--
mvh Andreas...
Nau.dk's nyeste tutorial: "Tabeller i WML"

Fra : N/A

Dato : 28-02-01 15:30

Fra : Allan Vebel

Dato : 28-02-01 15:30

mmmmmmm <criiz@hotmail.com> skrev

> Her er hele siden...

Fjren align="left" fra tabellen
og fjern
alle de
<BR> der er under den.

En anden gang, så læg det ud på din server med et link. Det er ikke tilladt
med vedhæftede filer i disse grupper, og det bliver i øvrigt sorteret fra på
flere nyhedsservere.

--
Allan

Fra : mmmmmmm

Dato : 01-03-01 09:33

Wuhuuww, nu virker det.. Du er jo genial!!!
Tak for hjælpen. Og tak for tippet. Næste gang smider jeg bare et link til
problemet...

Mvh. Christian

Fra : Allan Vebel

Dato : 28-02-01 13:45

mmmmmmm <criiz@hotmail.com> skrev
> Jeg har lavet en tabel med en masse tekst i.
> Under tabellen har jeg...
Hvad kan jeg gøre ved det?

Giv lige et link til problemet så vi alle kan se hvad der er galt - så er
det lidt nemmere at hjælpe dig.

--
Allan