alcatel
Fra : raaj

Dato : 02-11-02 14:28

hejsa,
er der nogen der har erfaringer med alcatel mobiltelefoner? det er ikke
nogen stor hemmelighed at designet ikke er det flotteste ved alcatel
telefonerne, men hvad med selve softwaren? er menuerne godt lavet ?
batteriet osv.... er der nogen der har erfaringer med disse tlf'er??

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 02-11-02 16:46

"raaj" <badal95@hotmail.com> skrev i melding
> [...]
> telefonerne, men hvad med selve softwaren? er menuerne godt lavet ?
> batteriet osv.... er der nogen der har erfaringer med disse tlf'er??

Alcatel har ok telefoner med greie løsninger. Jeg hadde en gang en OT301, og
var godt fornøyd med den.

Men her i Norge selger de stadig dårligere. Dette blant annet på grunn av et
dårlig utbygd servicenett. Man må til utlandet (bl.a. Danmark) for å få
utført tjenester, og forhandlerne synes selvsagt dette er negativt. Store
kjeder som Telebutikken og Telehuset (Telenor), har gått bort fra Alcatel,
og har heller gått over til Samsung.

Sannsynligvis står det bedre til i Danmark!

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Jens Lyn

Dato : 03-11-02 00:24

Lad være med at købe Alcatel.

Hvis du bruger din telefon til at skrive beskeder på vil du ærge dig over at
du valgte Alcatel, for ordbogen er simpelthen elendig. Et eks: Hvis du vil
skrive "du" foreslår den "eu", "et" og så "du". Hvis du vil skrive "sende"
foreslår den "rende", osv osv osv. Det er tydeligt, at det er en ordbog der
er oversat til dansk og som der ikke er brugt ret lang tid på at gøre
brugervenlig.

Min erfaring med Alcatel bygger på en 511 hvor scroll-knappen blev løs
ustabil efter 1 måned. Jeg har 4 venner der købte den samme telefon som jeg
og de har alle været utilfredse med den.

Det var bare mit råd, håber du kan bruge det ;)

- Rasmus

On 02/11/02 14:27, in article
3dc3d2ca$0$56204$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "raaj"