Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
finde modeller
Fra : Den glade dreng

Dato : 02-11-02 13:18

Er der nogen steder på nettet hvor man kan finde amatørmodeller,
uden at det koster noget. Dvs feks modellerne.dk er udelukket?

hilsen

Per

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 02-11-02 17:06

"Den glade dreng" <cpr@tcdadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen steder på nettet hvor man kan finde amatørmodeller,
> uden at det koster noget. Dvs feks modellerne.dk er udelukket?

Du mener at 100 kr som et engangs beløb er for meget for at komme i kontakt
med en god del modeller.??

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Den glade dreng

Dato : 02-11-02 18:26

Tholo - www.tholofoto.dk <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:3dc3f81e$0$788$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> "Den glade dreng" <cpr@tcdadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du mener at 100 kr som et engangs beløb er for meget for at komme i kontakt
> med en god del modeller.??

Ja, det vil jeg ikke betale. Desuden skal man registrere sig med personlige oplysninger
det kan jeg slet ikke acceptere.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 02-11-02 21:35

"Den glade dreng" <per1665@grafik.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det vil jeg ikke betale. Desuden skal man registrere sig med
personlige oplysninger
> det kan jeg slet ikke acceptere.

De 100 kr er så vidt jeg ved til at holde udgiften til webhotel fra døren,
og det er som sagt et engangsbeløb, så det er vel meget fair.
De personlige oplysninger består hvis jeg husker ret af navn, adr og så en
email, du skal ikke udlevere cpr nr eller eller se nr.
Vel også fair nok, du får trods alt adgang til en del modeller, mener ikke
selv at der er noget at sige til at dem der har siden, ønsker at have lidt
styr på det. Forstår ikke hvorfor du mener at det er for meget..

Hvis du finder et sted derude, som ikke koster noget, og som ikke kræver at
du lægger navn og adr i døren, så lad os endelig vide det.*S*

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-11-02 22:11

"Tholo - www.tholofoto.dk" wrote:

> De personlige oplysninger består hvis jeg husker ret af navn,
> adr og så en email, du skal ikke udlevere cpr nr eller eller
> se nr.

Jeg synes ligefrem det lyder helt seriøst, for så er der
nemlig hånd i hanke med hvem der kontakter modellerne,
for der er godt nok mange useriøse fotografer, der ikke
kan finde ud af at respektere modellernes intigritet.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Petersen

Dato : 03-11-02 15:14

> Ja, det vil jeg ikke betale. Desuden skal man registrere sig med
personlige oplysninger
> det kan jeg slet ikke acceptere.

Svaret er vel nej - hvis ikke man kan acceptere så basale forudsætninger som
at være med til at betale for driften - samt for god ordens skyld give nogle
enkle oplysninger.

Mvh Jan Petersen

Fra : www.analogfoto.dk

Dato : 03-11-02 11:43

Hej

Før i tiden stansede jeg pigerne på strøget, spurgte om de var friske på en
foto opgave, ofte havde jeg nogle billeder med de kunne se. Jeg tilbød også
at de kunne tage deres fyr/veninde med. Ca 8 ud af 10 var friske !

Ja, det var for det meste uprøvede modeller, men jeg har også fotograferet
modeller fra Concordia, vorherrerbevares !, så var mine piger lige så gode.
--
Venlig hilsen / Best regards