Kradsemiljø
Fra : Helle Nielsen

Dato : 02-11-02 13:17

Hejsa.

Vi kunne godt tænke os et kradsemiljø til Emil som går fra gulv til loft og
med nogle afsatser på som han kan sidde/ligge på - evt noget med en lille
hule. Hvis man går ud og køber sådan et færdigt et er det garanteret hammer
dyrt så jeg tænkte om nogen kendte et billigt sted at købe et færdigt miljø?
nogen der har billeder af deres miljø? evt. opskrifter og billeder til selv
at lave et?

Venlig hilsen Helle

Fra : AEK

Dato : 02-11-02 13:33

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
miljø?
> nogen der har billeder af deres miljø? evt. opskrifter og billeder til

Vi har købt vores hos www.likita.dk
Du kan se et billede af den på min hj.side , under private billeder, fra
vores stue.

http://medlem.jubii.dk/hexenskatte/

/ Anya

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 02-11-02 14:21

-- Hej Helle
Du kan evt. prøve Den Blå Avis, vi købte vores gulv-til-loft kradsemiljø her
og det var som nyt og kostede kun 300 kr. (måske var vi bare heldige).
Hilsen Vibeke
P.S. Den Blå avis findes også på nettet

Fra : Broxgaard

Dato : 02-11-02 14:40

> [...]
miljø?
> nogen der har billeder af deres miljø? evt. opskrifter og billeder til

Vi fandt et i svendborg til candy.. der er en hule og 2 afsatser... god nok
ikke fra gulv til loft.. hvis du vil kan jeg sende et billede af det til dig

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 02-11-02 20:18

Jeg fik et langt paprør hos en tæppehander (over 2 m langt) og har viklet
noget kradse-træs-tæppe omkring (skruet fast på paprøret med skruer på
bagsiden.
Det virker fint, og den er placeret ved siden af et højt skab i køkkenet, så
Buster kan kravle op på skabet. Det er han meget glad for.

Morten

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 04-11-02 14:51

Kære Gruppe
Vi har også brugt et gulvtæpperør som vi fik gratis da vi købte to tæpperester
og så købte vi en dåse kontakt lim hos tømrehandleren.Udgift ca. 100 kr, hvoraf
limen var den dyreste, men til gengæld har vi mere end halvdelen endnu. Står i
øvrigt ved siden af hattehylden hvor der er plads til en sovekasse - stor
succes!
Mvh
Kim

Fra : Leyna

Dato : 05-11-02 20:56

On Mon, 04 Nov 2002 14:50:48 +0100, Kim Vestergaard Hornbech
<kvho97@hum.auc.dk> wrote:

> [...]
>øvrigt ved siden af hattehylden hvor der er plads til en sovekasse - stor

Har du nogle billeder af kradsemiljøet? Og hvad er det I har klistret
fast på rørene?
Jeg ville frygteligt gerne have sådan et fra gulv-til-loft miljø, men
jeg har desværre ikke pengene til det. har ellers set et pragtfuldt
miljø, men det koster altså osse over 1000 kr og det er der ikke lige
plads til i budgettet. At mine hænder så er fuldstændig "skævt" sat på
gør jo ikke sagen bedre. *SUK*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 06-11-02 11:11

Hej Leyna

Jeg skal tage nogle billeder af kradsebrædtet når jeg kommer hjem og så sende dem
til dig hvis du sender mig din e-postadresse. Gulvtæppet hedder ..... øh, det kan
jeg også sende til dig. Og med hensyn til hænderne såååå er mine heller ikke
helt lige, men det er ikke svært og specielt ikke hvis du ikke sætter nogen
dødslinje (det man i England kalder en deadline) for dig selv.
Mvh
Kim
kvho97@hum.auc.dk

Fra : Leyna

Dato : 06-11-02 12:16

On Wed, 06 Nov 2002 11:11:17 +0100, Kim Vestergaard Hornbech
<kvho97@hum.auc.dk> wrote:

> [...]
>helt lige, men det er ikke svært og specielt ikke hvis du ikke sætter nogen
>dødslinje (det man i England kalder en deadline) for dig selv.

Jeg vil meget gerne se billeder og du kan sende dem til leyna@leyna.dk
eller til webmaster@big-girls.dk det er mine to mest brugt mail
adresser.
Problemt med de "skæve" hænder er nu også at jeg helst vil have det
hele færdigt i går!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Majer

Dato : 02-11-02 22:43

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> nogen der har billeder af deres miljø? evt. opskrifter og billeder til
> [...]

Hej Helle!

Vi lavede selv et kradsemiljø. Du kan se billeder på side 12 & 13 i Peters
fotoalbum:

http://www.majer.dk/foto_album.htm

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Leyna

Dato : 03-11-02 11:20

On Sat, 2 Nov 2002 22:43:14 +0100, "Majer" <majbritt{REMOVE}@majer.dk>
wrote:

> [...]
>
>Hej Helle!
>
>Vi lavede selv et kradsemiljø. Du kan se billeder på side 12 & 13 i Peters

Hvad har I brugt som "stolper"?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Majer

Dato : 04-11-02 18:50

"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har I brugt som "stolper"?
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.
> http://www.big-girls.dk

Hej Leyna!

Vi har brugt nogle firkantet træstolper. Det er nok billigere at bruge
paprør fra tæppehandleren, men jeg tror ikke at de kan klare vægten fra den
kasse/hule vi har sat ovenpå. Og så skal de siges, at vi har fået træet
gratis, gennem min far, så jeg ved ikke hvad det vil koste at lave.

Mange hilsner fra

--
Majer

www.majer.dk