MS Windows
briani 27239
Langsom XP
Fra : Vestjyden

Dato : 02-11-02 12:24

Jeg har en Intel 2,0 P4 computer med 512 MB DDR ram og 80 GB Maxtor
fluid 7200 RPM harddisk, som efter geninstallation af XP Home og
opgradering via Windows Update kun tager ca. 15 sekunder om at starte
op. Efter nogen tid tager det næsten et minut at starte op, og alt kører
langsommere. En kammerat har fuldstændig den samme computer som jeg, da
vi har bygget dem samtidig, og hans kører hurtigere .

Hvad jeg kan gøre for at finde ud af hvad der er galt?

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Blom

Dato : 02-11-02 13:13

"Vestjyden" <Vestjyden.news@kandu.dk> skrev

> Hvad jeg kan gøre for at finde ud af hvad der er galt?

Samling din opsætning med din kammerat.

--
Søren Blom
soren@blom.dk